x تبلیغات
قوطی پروفیل

 از درسهایی که امیدوارم یاد بگیریم این است که باید در مکانهایی مانند هند ، جایی که شما پتانسیل رشد گسترده شهرنشینی را دارید ، مراقب باشید. "

به گفته ایوان سزپاکوفسکی ، تحلیلگر کالاهای مستقر در شانگهای در شرکت Citigroup Inc. ، افزایش واردات سنگ آهن به هند امسال ممکن است  وزن ورق آهن موقت باشد.
 
اسپاکوفسکی روز سه شنبه با تلفن گفت: "هند در حال تبدیل شدن به یک وارد کننده ساختاری سنگ آهن نیست."
 قیمت Fortescue گفت که قیمت سنگ آهن که در ماه ژوئیه برای دومین ماه متوالی افزایش یافته است ، با افزایش تولیدات چینی و یا متوقف کردن تولید ، تا پایان سال بالای 100 دلار در هر تن افزایش می یابد. سنگ معدن با 62 درصد محتوای تحویل در بندر تیانجین در چین روز دوشنبه با 0.2 درصد افزایش به 95.40 دلار در هر تن رسیده است ، طبق  وزن ورق آهن  گفته های Steel Index Ltd.NMDC چشم های ArcelorMittal زمین برای پروژه فولاد ادیشا را نشان می دهد.
06 آگوست 2014 فولاد NMDC ، سنگ آهنی ، کارخانه فولاد mega، ArcelorMittal
دولت مرکزی با شرکت NMDC Ltd ، که علاقه ای به راه اندازی پروژه کارخانه فولاد مگا در ادیشا دارد ، پیشنهاد کرده است برای ساخت کارخانه فولاد پیشنهادی خود از زمین دولتی اختصاص داده شده برای پروژه متروکه ArcelorMittal استفاده کند.
 
این منابع معدنی گفتند كه این شركت معدن در حال مذاكره با شركت توسعه زیرساخت های صنعتی ادیشا (Idco) ، آژانس تملك اراضی دولت ایالتی است تا از زمین و سایر دارایی ها استفاده كند.
 
وی گفت: "دو طرف توافق کرده اند از زمین دولتی که برای ArcelorMittal مشخص شده است استفاده کنند. هنوز مذاکرات در مورد نقش Idco در سرمایه گذاری پیشنهادی کارخانه فولاد ادامه دارد و انتظار می رود که پس از مرتب سازی موضوعات خاص ، یک تفاهم نامه در مدت  وزن ورق آهن  یک ماه امضا شود. "
 
وی افزود که پیشنهاد شده است که دولت اودیسا به جای زمینی که این شرکت در اختیار دارد ، در کارخانه فولاد سهام خود را حفظ کند.
 
Idco 2،847.50 هکتار از اراضی دولتی در Keonjhar برای پیشنهاد صریح ArcelorMittal اختصاص داده است. NMDC علاقه مند است که بخاطر رسوب سنگ آهن مالنگتولی ، متعلق به شرکت معدنی PSU ادیشا (OMC) ، از این منطقه برای کارخانه پیشنهادی خود استفاده کند ، در همان منطقه واقع شده است.
 
این مرکز پس از عدم  وزن ورق آهن  موفقیت NMDC در اکتشاف ذخیره ، در سال 1992 ، معادن Malangtoli را به نفع OMC اختصاص داده بود ، و تخمین زده می شد حدود 150 میلیون تن سنگ آهن از این ذخایر استفاده شود.
 
گرچه NMDC در مورد ظرفیت کارخانه فولاد پیشنهادی بحثی نکرده است ، اما با اطمینان می توان فرض کرد که این ظرفیت بر اساس متراژ مورد نیاز شرکت از شش میلیون تن در سال تجاوز نکند.
 
دولت مرکزی PSU ابراز علاقه کرده است تا نیروگاه های فوق العاده مگا فولاد را در چهار ایالت غنی از مواد معدنی مانند ادیشا ، جارکند ، چاتیسگار و کارناتاکا متناسب با پروژه نیروگاه فوق العاده مگا وزارت انرژی اتحادیه برپا کند.
 
طبق برنامه اصلی وزارت معادن اتحادیه ، با تشکیل وسیله نقلیه مخصوص هدف با دولت های ایالتی مربوطه زمین ، پیوند سنگ آهن ، زغال سنگ کک ، نیرو ، آب مورد نیاز این پروژه  وزن ورق آهن  را تسهیل می کند و بعداً کارخانه فولاد را واگذار می کند. به جز ارتباط مواد اولیه به یک شرکت خصوصی از طریق مسیر حراج.
 
این منبع گفت ، در صورت پروژه ادیشا ، OMC به عنوان تهیه کننده مواد اولیه برای این پروژه عمل می کند ، اما ممکن است هیچ سهمی در این پروژه نداشته باشد.
 
توافق نامه سه جانبه بین وزارت معادن اتحادیه اروپا ، معدن NMDC و Idco چندی پیش در ماه سپتامبر با حضور وزیر محترم فولاد جی محمد کومار امضا می شود. این منبع گفت: قبل از امضای توافق نامه حداقل دو جلسه برای مرتب کردن نقش هر یک از شرکا وجود خواهد داشت.
مرکز وظیفه شناسایی مکان هایی برای راه اندازی چهار پروژه فوق العاده فولادی مگا (UMSP) در چاتیسگره برای تسریع در ایجاد ظرفیت افزایش فولاد در کشور را به اتمام رسانده است.
 
به گفته مقامات ، دلیلیلی (بستر) ، داگوری (بیلاسپور) ، گیدوم (Dantewada) و راجندگاگون به عنوان مکانهای نهایی مشخص شده اند. وزیر خارجه اتحادیه فولاد G Mohan Kumar روز سه شنبه با رامان سینگ ، وزیر Chhattisgarh ، وزیر امور خارجه در دهلی نو دیدار کرد و در مورد شکل گیری وسایل نقلیه مخصوص هدف (SPV) برای توسعه این UMSP بحث و گفتگو کرد.
 
در این جلسه ، وزیر ارشد تأکید کرد که بخش عمده ای از فولاد تولید شده در این UMSP ها برای توسعه زیرساخت ها در ایالت باید مورد استفاده قرار گیرد زیرا سنگ آهن از دولت عمدتاً برای تولید استفاده می شود. وی همچنین گفت که دولت ایالتی اطمینان خواهد داد که این پروژه ها  ر وزن ورق آهن  به چاتیسگره ارزش افزوده و اشتغال برای افراد محلی ایجاد می کند. همچنین مقرر شد روستاییان آواره به نوعی نوسازی شوند و به آنها امکانات اشتغال ، مراقبت های بهداشتی و آموزش داده شود.
 
وزیر امور خارجه (فولاد) از این جلسه خبر داد كه   وزن ورق آهن هدف از تولید 300 MT در سال تا سالهای 2025 تا 2025 طبق سیاست های ملی تعیین شده است. وی افزود: چاتیسگر سهم بزرگی در دستیابی به این هدف خواهد داشت. دبیرکل چاتیسگر ، ویوک دند گفت: دولت ایالتی برای دستیابی به زمین ، نشت آب ، زیرساخت ها ، نشت آهن و ذغال سنگ ، قدرت و پاکسازی محیط برای این پروژه ها تلاش کرده است.
 
دبیر

بزرگترین معدن آهن آفریقا

 بزرگترین معدن سنگ آهن آفریقا به دلیل ضعف قیمتها به شدت ضربه خورده است

استخراج معادن ، قیمت سنگ آهنی
سنگ آهن کومبا ، آفریقای جنوبی ، بزرگترین معدن سنگ آهن آفریقا ، روز جمعه هشدار داد که انتظار می رود سودهای نیمه اول پس از لمس قیمت مواد تشکیل دهنده فولاد به پایین ، تا 19 درصد کاهش یابد.
 
به استثنای اقلام یک باره ، احتمالاً بین 19.50 رند (1.82 دلار آمریکا) و 21.50 دلار در هر شش ماه تا ژوئن از 24.13 راند یک سال قبل ، سهم خواهد بود. .
 
کمبا گفت: "کاهش درآمد تا حد زیادی به کاهش قیمت سنگ آهن صادراتی مربوط می شود."
 
قیمت سنگ آهن در ماه گذشته با 90 دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح از سال 2012 به دلیل تولید بیش از حد و تضعیف رشد تقاضای چین است. این ماده سازنده فولاد از سال گذشته تاکنون 33٪ کاهش یافته است (در حال حاضر با قیمت 90.90 دلار معامله می شود) و برای اولین بار در اواسط ماه مه به رقم دو برابر کاهش یافت.
 
درآمد Kumba به مدت شش ماه تا پایان ژوئن 2014 ، در 22 ژوئیه منتشر می شود.
gs در گزارش پانل ، دولت در حال ارزیابی دقیق گزینه های خود است و کلیه اقدامات مناسب را برای اطمینان از اینكه ایالات متحده در برابر یارانه های ناعادلانه قوی و مؤثر باقی بماند ، انجام خواهد داد. "
 
بسیاری دیگر از اعضای این سازمان ، از جمله اتحادیه اروپا و ژاپن ، خود را به عنوان طرفهای ذینفع در اختلافات اعلام کردند ، گرچه آنها نمی گفتند که اگر همدردی آنها با ایالات متحده یا طرفداران این کشور باشد یا نه.
 
این حکم در مورد هند - که شامل سازندگان فولاد مانند تاتا ، جیندال و عصار است که توسط شرکت دولتی معدن سنگ آهن ، NMDC تهیه می شود - چندان واضح نبود.
 
در این گزارش آمده است كه ایالات متحده از نظر برخی مفاد توافق نامه SCM "به طور متناقض عمل كرده است" و كاهش ناعادلانه درآمد تجارت هند را كاهش داده است. این هیئت گفت واشنگتن باید اقدامات خود را با پیمان مطابقت دهد.
 
اما بسیاری از جنبه های فنی پرونده هند را رد کرد.
 
فرمن ضمن حكم اين هيئت ، ضمن تشخيص آن به عنوان "نتيجه مختلط" ، پذيرفت.
 
وی گفت: "یافته های هیئت مدیره با رد بسیاری از چالش های بی شماری هند در مورد قوانین و تصمیمات ما ، پیروزی قابل توجهی برای ایالات متحده و کارگران و مشاغل (ایالات متحده) است که این محصولات شیب دار را تولید می کنند." ما در چرخه فولاد چین هستیم تغییر در حال رشد رشد چین ، که بسیاری از معدنچیان آن را مثبت می دانند ، در قیمت های فولاد با افزایش مصرف فولاد و فولاد مربوط به ساخت و ساز آشکار است:
 
از آنجا که فولاد مربوط به ساخت و ساز مصرف کننده بسیار بیشتری از تناژ است (بنابراین کاهش آن برای معدنچیان بد خواهد بود) کاهش کلی بازار با اعتبار تنگ ترکیب می شود تا موجودی معامله گر فولاد را تحت فشار قرار دهد:
 
این امر به طور بالقوه ما را برای استفاده مجدد از سنگ آهنی Q4 مناسب می کند زیرا سال جدید ممکن است یک بازرگان فولاد و موجودی آسیاب را بازگرداند. من فکر می کنم با توجه به اینکه ضعف در اقتصاد چین همزمان خواهد بود ، سطح پایین تر از امسال خواهد بود. اما به احتمال زیاد هنوز هم سنگ آهن اضافی احتیاج دارد حتی اگر موجودی موجود در آن راحت باشد:
 
محتمل ترین نتیجه ، تضعیف قیمت سنگ آهن برای چند ماه آینده و سپس بازگشت مجدد شرکت به پایان سال است.
مصرف فولاد ، مصرف فولاد چانه
14 ژوئیه 2014 Steel Vale SA، قیمت سنگ یون، فروش
سرمایه گذاران در حال جمع آوری اوراق قرضه فروخته شده توسط واله SA (VALE5) ، بزرگترین تولیدکننده سنگ آهن جهان هستند ، بر این باورند که رشد مجدد مواد تشکیل دهنده فولاد از پایین دو سال باعث کاهش سود خواهد شد.
 
بازده اوراق بهادار 2.25 میلیارد دلاری شرکت مستقر در ریو دوژانیرو در سال 2022 با 0.34 درصد کاهش به پایین ترین سطح 13 ماهه از 3.91 درصد از 16 ژوئن ، هنگامی که قیمت سنگ معدن پایین آمد ، داده های گردآوری شده توسط بلومبرگ نشان می دهد. یادداشتهای واله در این دوره 2.4 درصد بازگشت داشته اند و سود بدهی رقبا BHP Billiton Ltd. و Rio Tinto Group ، دو شرکت بزرگ معدن در جهان را به ارزش بازار برآورد کرده اند.
 
معامله گران اوراق قرضه شرط بندی می کنند که افزایش قیمت سنگ آهن به واله کمک خواهد کرد تا از سقوط بزرگتر از پیش بینی سود سه ماهه اول که با کاهش تقاضا برای این فلز دامن زده ، برگردد. سانفورد سی برنشتاین و شرکت در گزارشی گفتند که سنگ معدن از زمان سقوط به 89 دلار در تن در تاریخ 16 ژوئن 8.9 درصد صعود کرده است و اکنون با پیشرفت اقتصاد چین و بهبود تولیدکنندگان پرهزینه ، تولید نیمه تمام هزینه را کاهش داده است. هفته گذشته
 
فابیانو سانتین ، یک تحلیلگر درآمد ثابت در XP Investimentos CCTVM SA ، در مصاحبه تلفنی از سائوپائولو گفت: "مردم به اعتبار واله نگاه می کنند و بسیار راحت می توانند عملکردی را که نشان می داد و از آن برخوردار هستند ، خریداری کنند." "برای مدت كوتاه مدت ، این احتمالاً منعكس كننده آنچه شاخص های اقتصادی چین بوده اند نشان داده است."
 
بزرگترین خریدار
 
قیمت سهام واله از 16 ژوئن 8.4 درصد تجمع کرده است و این کاهش نسبت به سال به 16 درصد کاهش یافته است.
 
واله ، سومین شرکت بزرگ استخراج معادن در جهان ، فروش سه ماهه دوم 24.5 میلیارد reais (11 میلیارد دلار) را در تاریخ 31 ژوئیه گزارش خواهد داد که براساس میانگین برآوردهای تحلیلگر پیگیری شده توسط بلومبرگ ، 9.5 درصد نسبت به سه ماه گذشته افزایش یافته است. درآمد خالص

تاتا استیل در نظر دارد ظرف مدت 5 سال 60 تا 16 میلیون تن ظرفیت را افزایش دهد

 

تاتا استیل در نظر دارد ظرف مدت 5 سال 60 تا 16 میلیون تن ظرفیت را افزایش دهد
25 ژوئن 2014 فولاد تاتا فولاد ، تلویزیون نارندران ، سنگ آهن
هشت ماه حضور او در Tata SteelBSE 0.18٪ "سوار چرخشی" بوده است.
 
Narendran هم اکنون در حال نظارت بر مراحل پایانی پروژه کالینگاناگار 40 هزار دلاری طولانی مدت مورد انتظار است. Tata Steel با ایجاد ظرفیت محلی 10 میلیون تنی در طی 107 سال از عمر خود ، قصد دارد این میزان را در 60 درصد به 16 میلیون تن در پنج سال آینده برساند.
سال ها.
 
وی گفت: "اگر هند رشد کند ، مطمئناً تاتا استیل باید رشد کند." پروژه شش میلیون تنی کالینگاناگر از هزینه های بالای سرمایه ، ناآرامی کارگری و تاخیر در تملک زمین برخوردار بوده است. روز سه شنبه در مصاحبه با ET اظهار داشت: وی شروع به کار هیجان انگیز در فولاد سازنده پیش بینی کرده بود: "کسی انتظار غیر از این را ندارد".
 
پیش بینی می شود فاز اول پروژه تاتا فولاد اودوشا تا پایان این سال مالی به اتمام برسد و 3 میلیون تن ظرفیت فولاد اضافه شود. مرحله دوم احتمالاً تا سال 2018 به اتمام خواهد رسید. "ما وقتی این دهه وارد می شدیم آگاه بودیم که در این 10 سال ظرفیت بیشتری را نسبت به 100 سال دیگر اضافه خواهیم کرد.
 
ما می دانستیم که حتی اگر اقتصاد به خوبی پیش برود ، یک مرحله چالش برانگیز خواهد بود. " رکود جهانی یک دهه اخیر و رکود اقتصادی داخلی اخیر بر این فشار افزود
 
در عین حال ، پروژه Posco در ادیسا با وجود عدم ترخیص و سایر موارد پیشرفت های کمی داشته است. Narendran گفت: "به عنوان یک سازمان که در مرحله رشد قرار دارد ، بدیهی است که ما استرس مالی را احساس خواهیم کرد ، استرس را از نظر افراد احساس می کنیم ... چه تعداد شما وجود دارد ، آیا خط لوله کافی دارید؟" در طول ساخت کارخانه ، تاتا استیل به عنوان بخشی از اقدامات کاهش هزینه مجبور شد تیم هایی را که در دهه نود میلادی بریده شده بودند بازسازی کند.
 
 
این شرکت مجبور شد با تقویت مجدد فعالیتها ، بخشهای مهندسی و پروژه را تقویت کند. در همین حال ، این شرکت هنوز هم باید در محل نزاع و نزاع داشته باشد. روز دوشنبه ، در کارگران پیمانکار و مسئولان شرکت در کالینگاناگره درگیری رخ داد و 17 کارگر زخمی شدند. آنها نسبت به پرداخت اضافه کار و سایر موارد در محل کارخانه تردید داشتند.
 
این اتفاق اغلب در درجات مختلف شدت می یابد. این به طور معمول یک مشکل بین کارگران پیمانکاری و پیمانکاران است. بین این گرفتار می شویم
آتش سوزی باز هم اینها چالش هاست. ما به جامعه ای می رویم که عادت به فعالیت های صنعتی نداشته باشد. "او توضیح داد: یافتن سنگ معدن مسئله دیگری است که صنعت معدن هند در دو سال گذشته به دلیل اقدام دادگاه در زمینه مسائل زیست محیطی دچار کمبود مواد اولیه بوده است.
 
تاتا استیل هنوز به دنبال اجاره معادن است.
 
 وی گفت: "این شرکت مجوزهای احتمالی را بدست آورده است و هنوز در حال جستجو است. (منابع) سنگ آهن در مناطقی مانند Dantewada در چاتیسگره آسان نیست." Narendran بحث و گفتگوهایی را که این شرکت با کارناتاکا انجام داده است ، عنوان کرد که پس از محدود کردن مهار ، بعنوان منبع سنگ معدن خشک شده است.
استخراج معدن در بلاری "کارناتاکا به دلیل حکم دیوان عالی کشور به چرخش رفت ، معادن بسته شد.
 
 
اکنون آنها فقط می توانند 30 میلیون تن انجام دهند. Narendran گفت: "ما فولاد هند را در یک محیط دشوار کار می کنیم." تعداد بسیار کمی از کشورها سرمایه هایی را که ما انجام می دهیم دارند و فولاد یک تجارت بسیار پر سرمایه است.
 
 هزینه سرمایه بالاست و شما برای رقابت با هر کسی از هرجای دیگر باز هستید. هر کسی می تواند یک کارخانه فولاد راه اندازی کند. به اعتبار صنعت فولاد ما همچنان در حال پیشرفت هستیم و به سرمایه گذاری خود ادامه می دهیم. "
 
تاتا فولاد از سهامداران خود می خواهد تا پیشنهاد افزایش 14000 روپیه کرور را از طریق اوراق بهادار بدهی خصوصی را در
این شرکت در بازارهای مقرر هفته گذشته اظهار داشت: بازارهای داخلی و بین المللی و بالا بردن حد وام خود در 70،000 روپیه از 50،000 کرایه Rs.
RAPSI روز دوشنبه در دادگاه آمریكا اظهار داشت: دادگاه عالی بازرگانی تصمیمات دادگاه تجدیدنظر قبلی را كه با تصویب تصمیم خدمات فدرال ضد انحصاری كه شامل فولاد نوولیپتكك در افزایش قیمت های غیرمجاز قیمت فولاد ترانسفورماتور برای خریداران روسی است ، تأیید كرد.
 
دیوان عالی بازرگانی ، در كنار دادگاههای تجدید نظر ، خاطرنشان كرد كه دادگاه های تجدید نظر نتیجه گیری های خود را در مورد شرایط خاص این پرونده و استدلال های هر دو طرف انجام می دهند. دادگاه ها این حكم را صادر كردند كه FAS اثبات كافی برای تعیین قیمت فولاد نوولیپتك ارائه نشده است و قیمت های انحصاری بالایی را ارائه كرده است.
 
در اواخر ژانویه 2011 ، یک کمیسیون خدمات ضد انحصاری فدرال تأسیس کرد که از آگوست 2009 تا دسامبر 2010 دو NLMK com

نمایشگاه متالورژی و فلزات

 میزبان کارگر در اروپای شرقی (از 25٪ تا 35٪ ارزانتر) اسپانیا ، پرتغال و ایتالیا (بخصوص سیمولائی) اضافه می شوند.

 
بنابراين سازه هاي فلزي فرانسه در مكان هاي پيچيده و ارزش افزوده نمایشگاه متالورژی زيادي قرار دارند ، اما اغلب در ساخت آثار عمومي عمده در موقعیت پيمانكاري قرار دارند.
 
دومی خود را سازماندهی می کنند تا کشورهایی با هزینه کم کار کنند ،
 
یک سازنده نجاری فلزی را پذیرفت. بنابراین ، از قراردادهای بزرگ استادیوم سالهای اخیر ، فقط آنهایی که در PPP (مشارکت دولتی و خصوصی) توسط فرانسوی ها (استادیوم های لیل ، نیس و بوردو) به دست آمده اند.
 
"احتمالاً فرانسوی ها نمایشگاه متالورژی می گویند" در صورت وجود این dans le même bateau "...
هیوندای تنها تولیدکننده اتومبیل است که فولاد تولید می کند
فولاد هیوندای
وبلاگ
 20 مارس 2017 Gernando Di Curzio 0 نظر
هیوندای موتور تنها تولید کننده اتومبیل در جهان است که برای اتومبیل های خود فولاد تولید می کند. برای اینکه این امر در مرکز تحقیق و توسعه Hyundai Steel انجام شود ، بیش از 300 مهندس برای ساخت فولادهای سبکتر و مقاومت در برابر ضربه بالا ، که در هیوندای i30 جدید خود استفاده می شوند ، کار می کنند.
 
این شرکت همچنین تنها کارخانه فولاد در جهان با سیستم تولیدی پوشیده و سیستم بازیافت دارد که بخشی از رسالت خود در زمینه حفاظت از محیط زیست است.
 
به عنوان بخش مهمی از خودرو ، این همان چیزی بود که هیوندای گفت ، منجر به تصمیم گیری برای ساخت کارخانه تولید فولاد مورد استفاده در وسایل نقلیه خود شد و مستقیماً با ایمنی ، عملکرد و راندمان انرژی وسایل نقلیه خود در ارتباط است.
 
 
هیوندای i30 جدید شامل این فولاد در جلوپنجره است و طراحی آن با این موضوع ارتباط مستقیمی دارد. خود هیوندای این را می گوید
 
مدل i30 با اثر آبشار نشان دهنده حرکت رو به پایین فولاد مذاب هنگام ریختن است
 
هیوندای برای رعایت استانداردهای ایمنی و رفتار جدید پویا در اتومبیل های خود ، متوجه شد که به یک فولاد سبک ، جامد ، با استحکام بالا و البته این امر باعث افزایش قیمت نهایی خودرو نمی شود ، بنابراین در تصمیم گیری ها تأثیر نمی گذارد مشتریان.
 
HYUNDAY بیش از 10 سال استیل تولید کرده است
این اولین باری نیست که هیوندای در صنعت فولاد نمایشگاه متالورژی خوشحال می شود. حتی قبل از ده سال پیش ، آن را تولید فولاد ساخت و ساز؛ سال 2006 نشانه آغاز توسعه پروژه تولید فولاد برای بخش خودرو بود که از سال 2010 از طریق اولین کوره انفجار برای تولید فولاد با کیفیت بالا و همچنین برای اتومبیل ها ، همچنین برای کالاهای کشور آغاز شد. مصرف و حمل و نقل
 
در سال 2013 هیوندای دارای سه اجاق گاز بود که از فولاد با کیفیت بالا در شهر دنگجین ، در حدود 75 کیلومتری جنوب سئول ، کره جنوبی تولید می کردند.
 
چند سال بعد ، در سال 2015 ، هیوندای دونگ بوی فولاد ، یک شرکت فولادی با تکنولوژی پیشرفته را به دست آورد ، که هیوندای بعداً آن را به فولاد ویژه فولاد تبدیل کرد.
 
واقعیت تولید فولاد به هیوندای یک مزیت غیرقابل انکار نسبت به سایر تولیدکنندگان خودرو می دهد ، نه تنها برای کنترل کیفیت بلکه در قیمت و بالاتر از همه تضمین کننده عرضه به زنجیره تولید خودروی شخصی خود است که تقاضای فزاینده ای را تجربه کرده است.
 
مزایای بیشتر برای قاب ها
در جدیدترین مدل ها ، خودروساز کره‌ای دو برابر بیشتر از فولاد باکیفیت در تولید وسایل نقلیه خود نسبت به گذشته استفاده کرده و باعث افزایش استحکام و در عین حال سبک بودن (و بنابراین ایمنی و کارایی بیشتر) می شود.
این مقاله در درجه اول برای مبتدیان و شرکت های کوچک است که محصولات مختلف فلزی را می سازند و جوش می دهند ، زیرا اغلب این  نمایشگاه متالورژی محصولات در دو یا سه ماده مختلف از جمله گاهی فولاد ساخته می شوند.
 
چگونه برای ایجاد آنچه فلز صحیح برای جوشکاری چیست؟
این یک سؤال نسبتاً متداول است و اطلاعات زیادی در مورد آن وجود دارد ، اما گاهی اوقات دانستن اینکه چه پاسخی دارد می تواند دلهره آور باشد. در اینجا چند راهنمایی وجود دارد که باید به شما نمایشگاه متالورژی  در انتخاب صحیح کمک کند.
 
برای اینکه بتوانید از روش جوشکاری استفاده کنید ، ابتدا باید بفهمید:
 
1) چه مقدار جوشکاری برای انجام کار لازم است
 
2) کدام موقعیت های جوشکاری لازم خواهد بود
 
3) نحوه رسیدن به نقاطی که جوش داده می شوند
 
بیایید با در نظر گرفتن احتمالاً ساده ترین پاسخ شروع کنیم: وجود فولاد ضد زنگ. اگر ما دو قسمت از فولاد ضدزنگ را جوش می دهیم ، باید نوع آن بررسی شود و فلز پرکننده خاص با شرایط مناسب مطابقت داشته باشد.
 
 
 
به طور کلی ، اگر ما از فولاد ضدزنگ با فولاد کربن جوش می دهیم ، به احتمال زیاد از برخی نسخه های 309L به عنوان ماده پرکننده استفاده خواهیم کرد.
 
اگر روش GMAW (جوش قوس با فلز تحت حفاظت از گاز) انتخاب شود ، گاز محافظ می تواند یکی از انواع مختلف باشد ، اما به طو ر نمایشگاه متالورژی کلی 95٪ یا بیشتر آرگون (Ar) ، مخلوط با دی اکسید کربن (CO2) ، اکسیژن (O2) ، یا هلیوم (او).
 
اگر بله

عایق حرارتی سقف

با عایق بندی صحیح مناسب ، مصرف انرژی را کاهش داده و در هزینه ها صرفه جویی کنید

آیا می دانید خانه شما تا 30 درصد از گرمای ارزشمند خود را از طریق سقف از دست می دهد؟ به خصوص در ساختمانهای قدیمی تفاوت به ویژه آشکار می شود: در مقایسه با ساختمان جدید با عایق حرارتی مدرن در پشت بام ، شما در ساختمانهای قدیمی حداکثر پنج برابر بیشتر از انرژی گرمایشی مصرف می کنید

 

با نصب عایق سقف می توانید تلفات گرما را تا 75 درصد کاهش داده و در هزینه های گرمایشی نیز در آینده به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید. ³ یک فرصت واقعی برای شما - خصوصاً به این دلیل که اقدامات نوسازی بسته به روند عایق کاری خود را پس از چند سال می پردازند.

یکی دیگر از دلایل عایق کاری جدید ، سیاست های اقلیمی دولت فدرال است. دستورالعمل صرفه جویی در انرژی (EnEV) تصریح می کند خانه هایی که پس از 1 فوریه 2002 دست خود را تغییر داده اند باید برای احتیاجات مورد نیاز مجدداً ساخته شوند. علاوه بر این ، قانون گذار همیشه متعهد به اقدامات پرانرژی هنگامی که بیش از 10٪ از مؤلفه ها مانند سقف تجدید شود. هر کس مخالف قوانین عایق بندی سقف باشد ، با مجازات های شدید تهدید می شود

یکی دیگر از دلایل نصب عایق سقف جدید ، تجدید سقف است. اگرچه کاشی های سقفی مستقیم و کاشی های سقفی اجزای بسیار با دوام هستند ، اما پس از گذشت چند دهه ، بهترین کاشی های سقفی باید جایگزین شوند. اگر پوشش برداشته شود ، باید از این فرصت استفاده کنید تا در مورد بهبود عایق حرارتی فکر کنید.

کدام عایق سقف بهترین است؟

اگر می خواهید سقف خود را عایق بندی کنید ، اساساً بین سه نوع عایق بندی سقف گزینه ای را انتخاب می کنید:

 

خرپا

عایق های بین تیر

تحت تیر

برای درک نام نوع عایق ، ارزشمند است که به ساختار سقف نگاهی بیندازید (شکل را ببینید). به اصطلاح رافت ها حامل سقف هستند که از میان مبهم و ریج عبور می کنند. عایق سقف یا در بالا ، بین یا زیر این تیرها اعمال می شود. مزایا و مضرات عایق های مختلف سقف در زیر آورده شده است

عایق رفستر: بهترین عایق در برابر اتلاف گرما

با توجه به از بین رفتن گرمای خانه ، عایق کاری رافت بهترین عایق است که در حال حاضر امروز مقررات آتی صرفه جویی در انرژی (EnEV) را رعایت می کند. [9]

در عایق ریفر ، عایق سقف - که اغلب دال های پشم سنگی است - در بالای ساخت چوب از سقف بین قایق ها و بام استفاده می شود. این منجر به یک لایه عایق بسته می شود. مزیت بزرگ این عایق: به دلیل سطح عایق یکپارچه هیچ پل حرارتی ، یعنی نقاط ضعف در عایق سقف وجود ندارد. [10]

بسیاری از سازندگان نیز به دلایل زیبایی شناختی ، این نوع عایق سقفی را انتخاب می کنند. با توجه به اینکه عایق ریفر بالای ساخت سقف قرار دارد ، تیرها در اتاقها قابل مشاهده است. نمای چوب باعث ایجاد فضایی دلپذیر می شود

اما Aufsparrendämmung همچنین دارای معایبی است. از آنجا که برخلاف عایق بین و زیر روفری ، اگر عایق بام برداشته شود - در زمینه ساختمان جدید یا یک Dachsanierung ، روش عایق کاری تنها گزینه ای است.

علاوه بر این ، موانع بوروکراتیک می تواند به یک مشکل برای این عایق سقف تبدیل شود. اگر ارتفاع شیروانی به دلیل عایق ریفریت نسبتاً ضخیم تغییر یابد ، ممکن است این اقدام به تأیید مقامات برسد. ¹³

 

نحوه تولید فولاد

 

گلوله های سنگ آهن برای تولید فولاد

 

قیمت روز آهن 14 اصفهان در مشهد هنگامی که آهن از سنگ معدن آن ذوب می شود ، حاوی کربن بیشتری نسبت به مطلوب است. برای تبدیل شدن به فولاد ، باید دوباره پردازش شود تا کربن به مقدار صحیح کاهش یابد ، در این مرحله عناصر دیگر می توانند اضافه شوند. در گذشته ، تجهیزات فلزی محصول فولاد خام را داخل شمش هایی می کردند که تا زمان استفاده در فرآیندهای پالایش بیشتر منجر به محصول نهایی می شوند. در امکانات مدرن ، محصول اولیه نزدیک به ترکیب نهایی است و به طور مداوم در صفحات طولانی ریخته می شود ، برش داده می شود و به شکل میله ها و اکستروژن ها و گرمای تصفیه شده برای تولید محصول نهایی استفاده می شود. امروزه فقط بخش کوچکی به شمش ها ریخته می شود. تقریباً 96٪ از فولاد به طور مداوم ریخته گری می شود ، در حالی که تنها 4٪ به عنوان شمش تولید می شود. [14]
 
شمش ها سپس در یک گودال خیساندن گرم می شوند و داغ شده در تخته ها ، بیل ها یا شکوفه ها قرار می گیرند. صفحات داغ یا سرد به ورق فلز یا صفحات تبدیل می شوند. بیلت ها به صورت گرم یا سرد درون میله ها ، میله ها و سیم قرار می گیرند. شکوفه ها داغ و یا سرد به داخل فولاد سازه مانند تیرهای ریل و ریل می چرخند. در کارخانه های فولادی مدرن ، این فرآیند ها اغلب در یک خط مونتاژ اتفاق می افتند ، با ورود سنگ و محصولات فولادی به پایان رسیده است. [15] گاهی اوقات پس از نورد نهایی فولاد ، برای مقاومت در برابر حرارت حرارت داده می شود. با این حال ، این نسبتاً نادر است. [16]
 

تاریخچه فولاد سازی

 
مقالات اصلی: تاریخ متالورژی آهنی و تاریخچه صنعت فولاد (1950-1850)
 
ذوب شکوفه در دوران قرون وسطی
فولاد باستانی
فولاد در دوران باستان شناخته شده بود و در شکوفه ها و کوره ها تولید می شد. [17] [18]
 
قیمت روز آهن 14 اصفهان در مشهد اولین تولید شناخته شده از فولاد در قطعات آهن آلات کشف شده از یک مکان باستان شناسی در آناتولی (Kaman-Kalehöyük) کشف شده است و قدمتی نزدیک به 4000 سال قدمت دارند ، که مربوط به سال 1800 قبل از میلاد است. [19] [20] هوراس سلاح های فولادی مانند فالکاتا در شبه جزیره ایبری را شناسایی می کند ، در حالی که فولاد نوریک توسط ارتش رومی استفاده می شد. [21]
 
شهرت آهن سريك هند جنوبي (فولاد ووتز) در بقيه دنيا رشد چشمگيري داشته است. [18] سایت های تولید فلز در سریلانکا کوره های بادی را هدایت می کنند که بادهای موسمی قادر به تولید فولاد با کربن بالا هستند. تولید فولاد Wootz در مقیاس بزرگ در تامیلاکام با استفاده از منبر و منابع کربن مانند گیاه Avāram در قرن ششم قبل از میلاد ، پیشرو پیشرو در تولید و متالورژی فولاد مدرن رخ داد. [17] [17]
 
چینی های دوره ای جنگ های متخاصم (403-221 پیش از میلاد) فولاد سخت شده را خاموش کرده بود ، [22] در حالی که چینی های سلسله هان (202 پیش از میلاد - 220 میلادی) فولاد را با ذوب کردن چدن با چدن ، به دست آوردند و محصول نهایی را بدست آوردند. از یک فولاد با واسطه کربن تا قرن اول میلادی. [23] [24]
 
فولاد Wootz و فولاد دمشق
 
مقالات اصلی: فولاد Wootz و فولاد دمشق
شواهدی از اولین تولید فولاد کربن بالا در هند در Kodumanal در تامیل نادو ، منطقه Golconda در آندرا پرادش و کارناتاکا ، و در مناطق سامانالاووا سریلانکا یافت می شود. [25] این معروف به فولاد Wootz بود که در حدود قرن ششم قبل از میلاد مسیح در هند جنوبی تولید می شد و در سطح جهان صادر می شد. [26] [27] این فناوری فولادی قبل از سال 326 قبل از میلاد مسیح در منطقه وجود داشته است ، زیرا در ادبیات سنگام تامیل ، عربی و لاتین به عنوان بهترین فولاد جهان که در آن زمان به رومی ها ، مصری ها ، چینی ها و کشورهای عربی صادر می شد ، ذکر شده است - چیزی که آنها به آن سری می گویند. قیمت روز آهن 14 اصفهان در مشهد آهن. [28] یک صنف صنفی تجارت تامیل در سال 200 پیش از میلاد در تیساماهاراما ، در جنوب شرقی سری لانکا ، برخی از قدیمی ترین مصنوعات آهن و فولاد و فرآیندهای تولید را از دوره کلاسیک به این جزیره آورد. [29] [30] [31] چینی ها و افراد محلی در آنورادهاپورا ، سریلانکا نیز روش های تولید فولاد Wootz را از چمن های سلسله چریا در جنوب هند تا قرن 5 میلادی اتخاذ کرده بودند. [32] [33] در سریلانکا ، این روش اولیه ساخت فولاد از یک کوره بادی منحصر به فرد ، که توسط بادهای موسمی رانده می شود ، قادر به تولید فولاد با کربن بالا است ، استفاده می شود. [34] [35] از آنجایی که این فناوری از تاملی ها از جنوب هند به دست آمده است ، [استناد مورد نیاز] منشأ فناوری فولاد در هند می تواند به طور محافظه کارانه در 400 تا 500 سال قبل از میلاد تخمین زده شود. [26] [35]
 
ساختن آنچه که به آن ووتز یا فولاد دمشق معروف شد ، به خاطر دوام و توانایی داشتن لبه ، معروف است ، شاید توسط اعراب از ایران گرفته شده باشد که آن را از هند گرفتند. در اصل از تعداد زیادی ماده مختلف از جمله عناصر مختلف اثری ساخته شده است ، ظاهراً در نهایت از نوشته های زوزیموس پانوپولیس. در سال 327 قبل از میلاد ، اسکندر بزرگ توسط پادشاه شکست خورده Porus ، نه با طلا یا نقره بلکه با 30 پوند فولاد پاداش گرفت. [36] مطالعات اخیر حاکی از آن است که نانولوله های کربنی در ساختار آن گنجانده شده است ، که ممکن است برخی از قیمت روز آهن 14 اصفهان در مشهد  ویژگی های افسانه ای آن را توضیح دهد ، اگرچه با توجه به فناوری آن زمان ، چنین کیفیت هایی به طور اتفاقی و نه با طراحی تولید می شدند. [37] از باد طبیعی در جایی استفاده می شد که خاک حاوی آهن با استفاده از چوب گرم می شود. Sinhalese باستان موفق به استخراج یک تن از

 

 

7 مزایای انبار کردن

7 مزایای انبارداری
برای تولید کنندگان ، هیچگاه فشار شدیدتری برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه وجود نداشته است. یافتن بهترین راه برای مدیریت تهیه ، ذخیره سازی ، توزیع و تدارکات خود باعث بهبود گردش کار تولید و افزایش بهره وری می شود.
 
 
این هفت مزیت انبارداری توضیح می دهد که چگونه کنترل و کنترل انبار انبار شما می تواند به سرعت خط پایین شما را تقویت کند.
 
1. پشتیبانی از تولید
به موقع ، پشتیبانی مداوم از تولید می تواند بار سرب شما را به میزان چشمگیری کاهش دهد. در ShapeCUT ، تأسیسات انبار مدیریت شده ما از فضای انبارداری و تخصص لجستیک حمل و نقل برخوردار است تا با خیال راحت قطعات فولادی برش خورده خود را تا زمانی که به آنها احتیاج داشته باشد با خیال راحت ذخیره کنید. و وقتی این کار را کردید ، آن مؤلفه های حیاتی تحویل می شوند که در همان روز یا روز بعد به آنها احتیاج دارید.
 
2. امکان گسترش
اگر شما با نیاز به ذخیره تمام مواد ، قطعات و محصولات نهایی در تأسیسات تولیدی خود محدود نمی شوید ، می توانید بر روی تجارت اصلی خود تمرکز کنید: تولید محصولات خود. با برون سپاری ذخیره سازی و توزیع به یک انبار یا مرکز توزیع ، تجارت شما بهتر می تواند از فضای موجود برای توسعه محصول و بهبود فرایند استفاده کند.
 
3. بسته بندی و پردازش
انبارها و مراکز توزیع امروز کارهای بیشتری انجام می دهند تا محصولات شما صرفاً ذخیره شوند. یک انبار خوب خدمات چیدن ، بسته بندی و حمل و نقل و همچنین مدیریت موجودی را ارائه می دهد. در ShapeCUT ، فرآیندهای مدیریت موجودی و تدارکات ما همان چیزی هستند که به ما امکان می دهد بزرگترین طیف داخلی فولاد ، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ موجود در کوئینزلند را مدیریت کنیم.
 
4- تثبیت قیمت
انبارداری با داشتن امکان ذخیره کالاها در هنگام عرضه بیش از تقاضا و آزاد سازی آنها هنگام تقاضا بیش از تولید فقط در زمان ، تضمین می کند به طور منظم کالاها را به بازار عرضه کند. حفظ سطح سهام ثابت ، به پایداری قیمتها کمک می کند و پیش بینی تولید ، سود و ضرر برای مشاغل آسان تر می شود.
 
5. بودجه
استفاده از یک انبار می تواند به ترتیبات تأمین مالی شما کمک کند زیرا صاحب مشاغل می تواند در مقابل امنیت مواد یا کالاهای موجود در انبار وام بگیرد. سپس مزایای دیگری که توسط انبارهای پیوند خورده ارائه می شود وجود دارد - امکاناتی که توسط دولت مجاز به پذیرش کالاهای وارداتی برای ذخیره سازی تا زمان پرداخت گمرک می باشند. ذخیره کالاها یا مواد وارداتی برای صادرات در یک انبار پیوند خورده با پرداخت هزینه گمرکی متناسب ، به کنترل هزینه کمک می کند.
 
6. جوراب زنانه ساقه بلند
این مزیت به ویژه برای تولیدکنندگان تولیدکننده محصولات فصلی مفید است. Stock Stocking همچنین یک روش انبارداری است که مورد حمایت بخش کشاورزی است. به جای استفاده از یک مرکز انبار در تمام طول سال یا حمل و نقل مستقیم از سازنده ، Spot Stocking از تعدادی از انبارها بطور همزمان در محدوده مکانها ، نزدیک به بازارهای کلیدی استفاده می کند تا زمان حمل و نقل را کاهش دهد و بلافاصله پاسخگوی خواسته های مشتری باشد.
 
7. ریسک کسب و کار را به حداقل برسانید
کالاهایی که در انبار نگهداری می شوند در معرض خطر صاحب انبار هستند. ذخیره کالا در یک انبار خارج از سایت باعث کاهش تلفات موجودی از سرقت ، آتش سوزی ، آسیب و غیره می شود و این خطر را به انبار منتقل می کند. این ادعای بیمه آنها و شرکت بیمه انبار است که جبران خسارت می کند.
 
در هزینه های انبارداری با استفاده از هزینه های خود صرفه جویی کنید
اگر مشاغل شما به خدمات برش فولادی یا صفحه فولادی با هر درجه ، اندازه و ضخامت نیاز دارد ، می توانیم سهام شما را در انبار محل کار خود در حاشیه بریزبن حفظ کنیم.
 
تیم انبار ما نه تنها فولاد برش دقیق تولید می کند ، بلکه ما متخصص در حفظ زبانه ها دقیقاً در مورد آنچه در خانه داریم هستیم.
 
ما می توانیم مقدار مورد نیاز شما را به سرعت برآورده کنیم و مازاد آن را به طور ایمن ذخیره کنیم - آماده بازیابی و تحویل در همانجا که نیاز باشد ، در صورت نیاز.

انفعال و ترشی از فولاد ضد زنگ

 معماران و مهندسان هنگام انتخاب از مصالح ساختمانی برای پروژه ها و طرح های خود به عوامل مختلفی نگاه می کنند. یکی از خصوصیات مهم در انتخاب فولاد ضد زنگ ، مقاومت در برابر خوردگی آن است. تکمیل روشهای درمانی مانند غیرفعال کردن و ترشی همان چیزی است که به فولادهای ضد زنگ مقاومت در برابر خوردگی خود را برای مدت طولانی حفظ می کند.

 
 
ترشی
 
ترشی یک فرایند بسیار شبیه به انفعال است. ترشی از بین بردن هر مقیاس درجه حرارت بالا و لایه کم کروم در سطح فولاد توسط یک روش شیمیایی مانند اسیدهای نیتریک یا هیدروفلوریک است. از آنجا که ترشی مستلزم از بین بردن لایه های فلزی است ، گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد تغییر در ظاهر شود.
 
انفعال و ترشی
Passivation یک درمان شیمیایی به سطح فولاد ضد زنگ است که آلودگی هایی مانند آهن آزاد را از بین می برد و به تشکیل یک لایه اکسید کمک می کند تا فولاد را از خوردگی محافظت کند. این کار می تواند با یک محلول نیتریک یا اسید سیتریک انجام شود و به طور کلی منجر به تغییر قابل توجه در ظاهر سطح استیل نمی شود.
هر دو فرآیند غیرفعال کردن و ترشی با اسیدهای خطرناک انجام می شود و رویه های ایمنی استاندارد باید دنبال شود. این اسیدها همچنین در برابر آلودگی به فولاد کربن بسیار خورنده هستند و پس از انجام فرآیند باید کاملاً آبکشی یا شسته شوند. برای مرجع ، ASTM A380 یک روش استاندارد برای تمیز کردن ، کاهش و غیرفعال کردن قطعات ، تجهیزات و سیستم های استنلس استیل است.
 
فرآیند پایان در سازه های ضد زنگ
سازه های ضد زنگ با وجود تمام پروفایل های لیزر ، از یک فرآیند اتمام دو مرحله ای برای حفظ مقاومت در برابر خوردگی استفاده می کنند. این فرایند مشابه برای آلیاژهای مختلف فلزی از جنس استنلس استیل است که ما در آن پروفایل داریم.
اولین مرحله پس از جوشکاری لیزر یک فرآیند مکانیکی برای از بین بردن آلاینده ها است. این جایی است که پروفایل ها از طریق دستگاه بلستر عبور می کند که از گلوله های ضد زنگ برای از بین بردن هرگونه ناخالصی استفاده می کند. مرحله دوم فرآیند شیمیایی است که در آن پروفیل ها از طریق اسید سیتریک اسید سیتریک می شوند و برای شستن هر یک از آلودگی های باقیمانده و بازگرداندن مقاومت به خوردگی طولانی مدت ، شستشو می شوند.
 
از لحاظ تاریخی ، از اسید نیتریک به عنوان غیرفعال استفاده می شد اما اکنون بسیاری از آنها از اسید سیتریک استفاده می کنند. اسید سیتریک یک گزینه بسیار امن تر است و مزایای بسیاری دارد. یک مزیت این است که اسید سیتریک از نظر محیط زیست سازگار است. مورد دیگر این است که زباله های خطرناک را وارد حمام نهایی نمی کند. اسید سیتریک همچنین آهن را حذف می کند و سایر عناصر دیگر باعث کاهش عمق لایه اکسید کروم نهایی نمی شوند.
 
پس از اتمام انفجار و ترشی به سطح سطح ، اکنون نمایه ها با ظاهری بسیار تمیز ، مات مات خوبی دارند. بسیاری از معماران ظاهر این انتهای انفجاری و ترشی را دوست دارند و آن را در پروژه ها مشخص کرده اند. این فرآیند با تمام پروفایل های ما استاندارد است. گزینه های دیگر دیگری برای پایان دادن به پروفایل های موجود در سراسر صنعت مانند پولیش نیز وجود دارد. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد کسانی را که در اینجا آمده
 
سازه های ضد زنگ می توانند نیازهای پروژه شما را برآورده سازند
تیم ما آماده است تا شما را در مورد فولاد ضد زنگ بعدی یا سایر نیازهای گوشه تیز شما یاری کند. ما یک رهبر صنعت در راه حل های پروفایل برای ساخت و ساز ساختمان ، کاربردهای صنعتی و معماری هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کمک به شما در رفع نیازهای پروژه خود ، امروز با ما تماس بگیرید.

گل میخ چیست ؟

 آنها مطمئناً آنها را مانند گذشته نمی ساختند ... اما این یک چیز خوب است! خانه های امروز به لطف پیشرفت های فناوری ، کارآمدتر از گذشته ساخته شده اند. اکنون محصولات با کارایی بالا مانند قاب های فلزی برای خانه شما در دسترس هستند.

 
این استاندارد ساخت و ساز تجاری در ایالات متحده از اوایل دهه 1950 بوده است. اما فقط در طی 20 سال گذشته ، فریم فلزی در ساخت خانه ها و بازسازی خانه های یک خانواده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. طبق اعلام اتحاد فولاد فریم ، از سال 2008 نزدیک به نیم میلیون خانه با قاب فولادی ساخته شده است.
 
اما آیا این بدان معنی است که بهترین انتخاب برای هر خانه است؟
 
قاب فلزی در مقابل قاب چوبی
به طور سنتی ، خانه ها با روشی به نام قاب بندی چوب ساخته می شوند که در آن میخ های چوبی "چوب" بین سکوهای مستطیل مانند زیر کف و تیرچه های سقفی هستند. گل میخ ها بار دیواره ها و سقف را تحمل می کنند. در حالی که گلدان های چوبی از لحاظ تاریخی در ساخت قاب های سبک (در خانه ها و ساختمان های کوچک آپارتمانی) مورد استفاده قرار گرفته اند ، آنها تنها یک راه برای انجام کار هستند.
 
مزایای قاب بندی استیل STUD
دلایل قانع کننده ای برای اولویت رو به رشد نسبت به قاب فلزی وجود دارد.
 
دوستانه محیط زیست
در مقایسه با گل میخ های چوبی ، فولاد از نظر شکل و ترکیب سازگارتر است و در نتیجه 15٪ مواد زائد کمتری دارند. نه تنها باعث کاهش ضایعات می شود بلکه گل میخ های فلزی از حدود 25٪ مواد بازیافتی ساخته می شوند و 100٪ قابل بازیافت هستند. بر خلاف چوب ، اگر اشتباهی رخ داده یا یک سازه نیاز به جابجایی داشته باشد ، قاب های فلزی را می توان از هم جدا کرد و مورد استفاده مجدد قرار داد.
 
قاب بندی فلزی باعث صرفه جویی در انرژی نیز می شود. گل میخ های فلزی 50٪ -70٪ سبک تر از چوب هستند و آنها را به ماده ای بسیار کارآمد برای حمل و نقل تبدیل می کنند.
 
مقاومت در برابر آب و آتش سوزی
بر خلاف چوب ، فولاد نمی تواند رطوبت ، پیچ و تاب و یا آسیب به حشرات خشک را حفظ کند. در هنگام گالوانیزه ، خطر خوردگی به حد مطلق کاهش می یابد ، بنابراین در مقابل سیل و آب و هوای مرطوب به خوبی ایستادگی خواهد کرد.
 
علاوه بر این ، مقاومت در برابر آتش مزیت بزرگی در استفاده از گل میخ های فلزی است. بر خلاف قاب چوب ، که سوخت برای شعله است ، فلز هیچ انرژی ای برای ایجاد حریق نخواهد داشت. این ممکن است به جلوگیری از انتشار آتش در خانه کمک کند.
 
مزایای استفاده از فریم فلزی
در حال حاضر ایده ساخت قاب گل میخ فولاد را گرم کرده اید؟ بهتر می شود!
 
گل میخ های فلزی مقاوم در برابر زلزله هستند و آنها را برای ساخت و ساز در مناطق پر باد و لرزه نگاری ایده آل می کند. دقیقاً مثل همه ساحل غربی و هر نوع آبشار.
 
کار با فلز فایده ای برای نوسازی منازل دارد. از آنجا که با بریدگی های هواپیمایی می توان بریدگی هایی ایجاد کرد ، هیچ پوششی از خاک اره و منزل شما یا ریه های شما وجود نخواهد داشت!
 
قاب بندی فولادی از کیفیت مناسب هوای داخلی پشتیبانی می کند زیرا ترکیبات آلی فرار (VOC) را منتشر نمی کند.
 
قاب قاب استیل STUD
با افزایش تقاضا برای فریم فلزی در بازار مسکونی ، هزینه نیز افزایش یافته است. متوسط ​​هزینه فریم و خرپا حدود 20٪ از کل هزینه های ساخت خانه است. فولاد هنگام استفاده از روش "چوب قاب" ، در مقایسه با چوب می تواند 3٪ به هزینه کل اضافه کند. با این وجود ، تعدادی از پس انداز طولانی مدت که هنگام استفاده از قاب های فلزی به دست می آورید وجود دارد.
 
هزینه فریم بالاتر فریم به ابزارهای تخصصی و مصالح ساختمانی مانند پیچ ​​های خود ضربه ، جعبه های برقی و کار ماهر نسبت داده می شود. از آنجا که فولاد کوچک نمی شود ، شکافته نمی شود و پیچ نمی خورد ، هیچ گونه برآمدگی ناخن یا ترمیم ترک وجود ندارد که به مرور زمان می افزاید. از آنجا که کیفیت فولاد از چوب سازگارتر است ، ضایعات به طور متوسط ​​از 20٪ به 2٪ کاهش می یابد و موجب صرفه جویی در مواد و هزینه های کار می شوند.
 
پس انداز طولانی مدت دیگر در بیمه مالکان شما است. برخی از ارائه دهندگان تخفیف برای ساختمانهایی که از جنس فلز هستند ، ارائه می دهند.
 
محدود کردن چارچوب اندازه گیری نور سبک
در حالی که مانند هر چیزی مزایای زیادی برای کار با گل میخ های فلزی بر روی چوب وجود دارد ، این ماده کاستی های خود را دارد:
 
قاب بندی فولاد سرد (CFS) سرد
گل میخ های فلزی سبک به اندازه گل میخ های چوبی قوی نیستند. این نوع دیوارها طوری طراحی نشده اند که دارای بار باشند. اگرچه می توان آنها را با تقویت های اضافی تقویت کرد ، اما در مناطقی که دارای وزن زیادی هستند - از جمله مکانهایی که کابینت در آن قرار دارد - قاب چوب با اصلاحات کمتری می تواند بهتر مدیریت کند.
 
گل میخ از فولاد سبک اغلب در رابطه با چوب استفاده می شود. از آنجایی که فولاد بسیار سبک تر از چوب است ، نگرانی از پوشیدن یا کشش قاب چوب غیرمجاز است. چوب اغلب به دلایل لوله کشی هنوز هم برای تر و تمیز کردن ، پنجره ها و درها و حمام ها مورد استفاده قرار می گیرد.
 
قابلیت های انعطاف پذیر قاب فلزی
بر خلاف چوب ، فلز عایق طبیعی نیست. برای جلوگیری از انتقال سرما و گرما از دیوارها به چند اقدامات اضافی نیاز دارد. این مسئله رسانایی با استفاده از عایق پلی استایرن اکسترود شده و نصب سد بخار بر روی دیواره های بیرونی به راحتی برطرف می شود.
 
جوانب مثبت و منفی فریم چوب سنتی
بسیاری از کارگران حرفه ای ساخت و ساز چوب را از فولاد ترجیح می دهند زیرا بیشتر با آن آشنا هستند. کار با پروژه هایی که سایر قطعات چوبی را درگیر می کنند ، ساده تر است. اما همانطور که اشاره کردیم ، چوب توسط حشرات آسیب می بیند
حیوانات کوچک؛ تقریباً 20٪ چوب خریداری شده برای گل میخ ها به هدر می رود. از آنجا که قیمت چوب در نوسان است ، تلاش برای تهیه بودجه برای یک پروژه ساختمانی با قاب چوب چالش برانگیز است. در اینجا جزئیات بیشتری در مورد تفاوت این دو ماده آورده شده است:
 
نحوه نصب فریم فلزی با فریم چوب متفاوت است
قاب بندی فولادی معمولاً در مرکز 24 درجه قرار دارد ، قاب چوب به طور معمول در فاصله 16 قرار دارد.
 
هدرهای فلزی مانند قطعات چوب از چند قطعه فولادی ساخته شده اند. هدرهای فلزی پیش ساخته نیز می توانند برای صرفه جویی در وقت استفاده شوند.
 
چیدمان قاب های فلزی درست مانند قابهای چوبی انجام می شود. به طور معمول با ساختن یک قسمت دیواری روی زمین ، نصب و راه اندازی می شود و سپس آن را به جای آن بالا می برد.
 
هنگام کار با فلز ، تخته سه لا یا تخته رشته ای جهت دار (OSB) برای کف و روکش دیوار یا سقف ، دقیقاً مانند یک خانه با چوب استفاده می شود.
 
تنها تفاوت عمده در ساخت با فریم های فلزی ، تکنیک های فریم بندی درون خطی ، ابزارها ، اتصال دهنده ها و لوازم جانبی و نیاز به عایق کف است.
 
تفاوت های جزئی دیگری در نحوه نصب سیم کشی و لوله کشی وجود دارد.

پروفیل چیست و چه کاربردی در صنعت ساختمان سازی دارد؟


پروفیل چیست؟

 پروفیل ها محصولاتی بسیار پرکاربرد می باشند که به وفور در محیط کار، زندگی و به طور کلی در اکثر مکان هایی که قدم در آن می گذاریم دیده ایم. ولی تا چه حد با این محصول، انواع و کارایی های آن آشنا هستیم؟
 در صنعت ساختمان‌ سازی مصالح مختلفی از جمله مصالح فلزی فراوانی به کار می‌روند که هرکدام از آنها با توجه به کاربرد خاص خود در بخش های متفاوتی از صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مصالح فلزی که در ساختمان ‌سازی کاربردهای متنوعی دارد و بسیار از آن استفاده می شود پروفیل است که در ادامه به توضیح راجع به آن می پردازیم.
پروفیل ها به طور کلی در دو دسته ساختمانی و صنعتی وجود دارند. پروفیل‌های ساختمانی به آن دسته از پروفیل‌هایی گفته می‌ شود که در صنعت ساختمان سازی به کار برده می شوند؛ مانند در و پنجره‌های آلومینیومی، و پروفیل‌های صنعتی محصولاتی هستند که در صنایع مختلفی همچون خودروسازی، نظامی و غیره به عنوان قطعات و متعلقات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پروفیل های ساختمانی


    پروفیل‌های نورد گرم: از نورد گرم شمش فولادی ساخته می شود و قوطی شکل هستند.
    پروفیل نورد سرد: از شکل دادن ورق های فولادی از طریق خم کردن و پرس ایجاد می شود و ناودانی شکل هستند. این پروفیل‌ها تنها مناسب کارهای سبک ساختمانی مانند ناودانی ها، تیرهای تکیه گاهیی سقف کاذب و از این دست قبیل کارهای سبک اند.
    پروفیل‌های مرکب: از اتصال چند پروفیل گرم و سرد ایجاد می شود.

شکل و ابعاد پروفیل در دو نوع باز و بسته می باشد. پروفیل لوله و قوطی، درب و پنجره ساختمانی، پروفیل درب های کرکره برقی، پروفیل یوپی وی سی به دلیل بسته بودن شکل ظاهری به پروفیل بسته معروف هستند. تیرآهن، تسمه، میلگرد، ناودانی، نبشی، چهارپهلو، نیز به دلیل شکل ظاهریشان از جمله پروفیل‌های باز هستند.

پروفیل کامپوزیتی


امروزه پروفیل‌های کامپوزیتی به میزان زیادی در صنعت ساختمان ‌سازی به ویژه ساختمان‌ سازی در شرایط آب و هوایی که احتمال خوردگی در آن بالا است بسیار رواج پیدا کرده است.
دلیل عمده استفاده از این پروفیل‌ها و مزایای استفاده از این نوع پروفیل، جلوگیری از پدیده خوردگی و افزایش عمر سازه در برابر ارتعاشات ( زمین لرزه) به دلیل خاصیت غیر کشسانی آنها است. همچنین استفاده از پروفیل‌های کامپوزیتی باعث سبکی بنا می‌شود.
 

پروفیل آلومینیومی

پروفیل آلومینیومی در دو قالب ساختمانی و صنعتی در ساختمان سازی به عنوان در، پنجره و غیره در دیگر صنایع به عنوان قطعات مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین تفاوت ‌های پروفیل آلومینیومی با آهن در ساخت در و پنجره در این است که پنجره ‌ها و در‌های آهنی انرژی بیشتری را هدر می ‌دهند، ولی پنجره‌های آلومینیومی در بهینه سازی مصرف انرژی نقش بالایی دارند. همچنین استفاده از پروفیا آلومینیوم به خاطر رنگ روشن و سفید، حس تمیزی بیشتری به ساختمان و خانه می دهد.


پروفیل گالوانیزه


پروفیل گالوانیزه جهت مقاوم سازی هرچه بیشتر در و پنجره‌ های upvc کاربرد بسیاری پیدا کرده است. از مزایای استفاده از پروفیل گالوانیزه در این پنجره ها، جلوگیری از هرز شدن پیچ‌ ها و افتادگی بازشو های در و پنجره‌ ها است. یکی دیگر از مزایای استفاده از پروفیل‌های گالوانیزه بالا بردن مقاومت و استحکام در برابر فشارهای جوی در ارتفاعات بالا است، چرا که در ارتفاعات زیاد ساختمان ها و برج ‌ها نیروی باد به طور قابل ملاحظه‌ای به پنجره ها فشار وارد نموده و در طبقات پایین تر نیز در اثر نشست ساختمان پنجره‌ ها ممکن است در معرض فشار قرار گیرند.
ضخامت پروفیل‌های گالوانیزه معمولا از یک میلیمتر شروع شده و برحسب مورد تا دو میلیمتر نیز افزایش می‌ یابد. نکته قابل توجه این است که هرچه سطح پنجره بزرگ‌تر باشد، فشار وارده به پنجره نیز بیشتر و ضخامت پروفیل‌‌های گالوانیزه نیز باید بیشتر باشد.

 

موارد مصرف پروفیل ها

۱- قسمت اعظمی از پروفیل‌ها جهت ساختن در و پنجره های آهنی بکار می روند. این پروفیل ها که به صورت گروهی از شماره ۱ تا ۷ از لحاظ اندازه و مشخصات دارای تقسیم بندی هستند میتوانند در ساخت پنجره ها و چهارچوب آنها مورد استفاده قرار گیرند.

۲- از پروفیل های مربع و مستطیل با مقاطع کوچک به عنوان نرده های فلزی برای در و پنجره منازل، کناره راه پله ها و همچنین نرده کشی اطراف دیوارهای کارخانجات و زمین های محصور شده و نرده پیاده رو ها و خیابان ها استفاده می کنند.

۳- از پروفيل های مربع و مستطيل با مقاطع بزرگتر كه به ستونی معروف هستند نیز در موارد متعددی از جمله ساخت ستون و اسکلت فلزی ساختمان ها استفاده می شود. همچنین در صورت ساخت این پروفیل ها با مشخصات فیزیکی قابل اطمینان، می توان از آنها در ساخت شاسی تریلرها و نفت کش ها نیز استفاده نمود. این پروفيل ها در مقاطع مربع از ۶۰ در ۶۰ ميلي متر تا ۲۷۰ در۲۷۰ ميلي متر و در مقطع مستطيل از ۴۰ در۱۰۰ ميلي متر تا ۱۳۵ در ۳۰۰ ميلي متر ساخته مي شوند و ضخامت آنها از ۲/۵ تا ۸ ميلي متر مي باشند.


کاربرد پروفیل در درب و پنجره

 

  •  از پروفيل های مربع و مربع مستطيل در صنعت خودرو سازی نيز بسیار استفاده ميشود. همچنین از پروفيل های مربع در ساختن پایه ميز و صندلي نيز استفاده ميگردد.
  •  پروفيل هایي كه به صورت Z تهيه ميشوند، اكثراً برای پوشش سقف سوله ها بكار ميروند.
  • پروفيل های نبشي و ناوداني با روش نورد سرد نيز توليد مي شوند. پروفيل نبشي از بال ۲۰ تا ۵۰ ميلي متر و پروفيل های ناوداني ۱۰ ،۱۲ ، ۱۸ در این دسته از محصولات قرار مي گيرند. از پروفیل‌های نبشي مي توان در ساختن چهارچوب در های بزرگ آهني و انواع قالبهای فلزی بكار رفته در ماشين آلات استفاده نمود. ناوداني های كوچك در مواردی نظير در كركره ای مغازه ها بكار ميروند.

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد