از درسهایی که امیدوارم یاد بگیریم این است که باید در مکانهایی مانند هند ، جایی که شما پتانسیل رشد گسترده شهرنشینی را دارید ، مراقب باشید. "

به گفته ایوان سزپاکوفسکی ، تحلیلگر کالاهای مستقر در شانگهای در شرکت Citigroup Inc. ، افزایش واردات سنگ آهن به هند امسال ممکن است  وزن ورق آهن موقت باشد.
 
اسپاکوفسکی روز سه شنبه با تلفن گفت: "هند در حال تبدیل شدن به یک وارد کننده ساختاری سنگ آهن نیست."
 قیمت Fortescue گفت که قیمت سنگ آهن که در ماه ژوئیه برای دومین ماه متوالی افزایش یافته است ، با افزایش تولیدات چینی و یا متوقف کردن تولید ، تا پایان سال بالای 100 دلار در هر تن افزایش می یابد. سنگ معدن با 62 درصد محتوای تحویل در بندر تیانجین در چین روز دوشنبه با 0.2 درصد افزایش به 95.40 دلار در هر تن رسیده است ، طبق  وزن ورق آهن  گفته های Steel Index Ltd.NMDC چشم های ArcelorMittal زمین برای پروژه فولاد ادیشا را نشان می دهد.
06 آگوست 2014 فولاد NMDC ، سنگ آهنی ، کارخانه فولاد mega، ArcelorMittal
دولت مرکزی با شرکت NMDC Ltd ، که علاقه ای به راه اندازی پروژه کارخانه فولاد مگا در ادیشا دارد ، پیشنهاد کرده است برای ساخت کارخانه فولاد پیشنهادی خود از زمین دولتی اختصاص داده شده برای پروژه متروکه ArcelorMittal استفاده کند.
 
این منابع معدنی گفتند كه این شركت معدن در حال مذاكره با شركت توسعه زیرساخت های صنعتی ادیشا (Idco) ، آژانس تملك اراضی دولت ایالتی است تا از زمین و سایر دارایی ها استفاده كند.
 
وی گفت: "دو طرف توافق کرده اند از زمین دولتی که برای ArcelorMittal مشخص شده است استفاده کنند. هنوز مذاکرات در مورد نقش Idco در سرمایه گذاری پیشنهادی کارخانه فولاد ادامه دارد و انتظار می رود که پس از مرتب سازی موضوعات خاص ، یک تفاهم نامه در مدت  وزن ورق آهن  یک ماه امضا شود. "
 
وی افزود که پیشنهاد شده است که دولت اودیسا به جای زمینی که این شرکت در اختیار دارد ، در کارخانه فولاد سهام خود را حفظ کند.
 
Idco 2،847.50 هکتار از اراضی دولتی در Keonjhar برای پیشنهاد صریح ArcelorMittal اختصاص داده است. NMDC علاقه مند است که بخاطر رسوب سنگ آهن مالنگتولی ، متعلق به شرکت معدنی PSU ادیشا (OMC) ، از این منطقه برای کارخانه پیشنهادی خود استفاده کند ، در همان منطقه واقع شده است.
 
این مرکز پس از عدم  وزن ورق آهن  موفقیت NMDC در اکتشاف ذخیره ، در سال 1992 ، معادن Malangtoli را به نفع OMC اختصاص داده بود ، و تخمین زده می شد حدود 150 میلیون تن سنگ آهن از این ذخایر استفاده شود.
 
گرچه NMDC در مورد ظرفیت کارخانه فولاد پیشنهادی بحثی نکرده است ، اما با اطمینان می توان فرض کرد که این ظرفیت بر اساس متراژ مورد نیاز شرکت از شش میلیون تن در سال تجاوز نکند.
 
دولت مرکزی PSU ابراز علاقه کرده است تا نیروگاه های فوق العاده مگا فولاد را در چهار ایالت غنی از مواد معدنی مانند ادیشا ، جارکند ، چاتیسگار و کارناتاکا متناسب با پروژه نیروگاه فوق العاده مگا وزارت انرژی اتحادیه برپا کند.
 
طبق برنامه اصلی وزارت معادن اتحادیه ، با تشکیل وسیله نقلیه مخصوص هدف با دولت های ایالتی مربوطه زمین ، پیوند سنگ آهن ، زغال سنگ کک ، نیرو ، آب مورد نیاز این پروژه  وزن ورق آهن  را تسهیل می کند و بعداً کارخانه فولاد را واگذار می کند. به جز ارتباط مواد اولیه به یک شرکت خصوصی از طریق مسیر حراج.
 
این منبع گفت ، در صورت پروژه ادیشا ، OMC به عنوان تهیه کننده مواد اولیه برای این پروژه عمل می کند ، اما ممکن است هیچ سهمی در این پروژه نداشته باشد.
 
توافق نامه سه جانبه بین وزارت معادن اتحادیه اروپا ، معدن NMDC و Idco چندی پیش در ماه سپتامبر با حضور وزیر محترم فولاد جی محمد کومار امضا می شود. این منبع گفت: قبل از امضای توافق نامه حداقل دو جلسه برای مرتب کردن نقش هر یک از شرکا وجود خواهد داشت.
مرکز وظیفه شناسایی مکان هایی برای راه اندازی چهار پروژه فوق العاده فولادی مگا (UMSP) در چاتیسگره برای تسریع در ایجاد ظرفیت افزایش فولاد در کشور را به اتمام رسانده است.
 
به گفته مقامات ، دلیلیلی (بستر) ، داگوری (بیلاسپور) ، گیدوم (Dantewada) و راجندگاگون به عنوان مکانهای نهایی مشخص شده اند. وزیر خارجه اتحادیه فولاد G Mohan Kumar روز سه شنبه با رامان سینگ ، وزیر Chhattisgarh ، وزیر امور خارجه در دهلی نو دیدار کرد و در مورد شکل گیری وسایل نقلیه مخصوص هدف (SPV) برای توسعه این UMSP بحث و گفتگو کرد.
 
در این جلسه ، وزیر ارشد تأکید کرد که بخش عمده ای از فولاد تولید شده در این UMSP ها برای توسعه زیرساخت ها در ایالت باید مورد استفاده قرار گیرد زیرا سنگ آهن از دولت عمدتاً برای تولید استفاده می شود. وی همچنین گفت که دولت ایالتی اطمینان خواهد داد که این پروژه ها  ر وزن ورق آهن  به چاتیسگره ارزش افزوده و اشتغال برای افراد محلی ایجاد می کند. همچنین مقرر شد روستاییان آواره به نوعی نوسازی شوند و به آنها امکانات اشتغال ، مراقبت های بهداشتی و آموزش داده شود.
 
وزیر امور خارجه (فولاد) از این جلسه خبر داد كه   وزن ورق آهن هدف از تولید 300 MT در سال تا سالهای 2025 تا 2025 طبق سیاست های ملی تعیین شده است. وی افزود: چاتیسگر سهم بزرگی در دستیابی به این هدف خواهد داشت. دبیرکل چاتیسگر ، ویوک دند گفت: دولت ایالتی برای دستیابی به زمین ، نشت آب ، زیرساخت ها ، نشت آهن و ذغال سنگ ، قدرت و پاکسازی محیط برای این پروژه ها تلاش کرده است.
 
دبیر