تاتا استیل در نظر دارد ظرف مدت 5 سال 60 تا 16 میلیون تن ظرفیت را افزایش دهد
25 ژوئن 2014 فولاد تاتا فولاد ، تلویزیون نارندران ، سنگ آهن
هشت ماه حضور او در Tata SteelBSE 0.18٪ "سوار چرخشی" بوده است.
 
Narendran هم اکنون در حال نظارت بر مراحل پایانی پروژه کالینگاناگار 40 هزار دلاری طولانی مدت مورد انتظار است. Tata Steel با ایجاد ظرفیت محلی 10 میلیون تنی در طی 107 سال از عمر خود ، قصد دارد این میزان را در 60 درصد به 16 میلیون تن در پنج سال آینده برساند.
سال ها.
 
وی گفت: "اگر هند رشد کند ، مطمئناً تاتا استیل باید رشد کند." پروژه شش میلیون تنی کالینگاناگر از هزینه های بالای سرمایه ، ناآرامی کارگری و تاخیر در تملک زمین برخوردار بوده است. روز سه شنبه در مصاحبه با ET اظهار داشت: وی شروع به کار هیجان انگیز در فولاد سازنده پیش بینی کرده بود: "کسی انتظار غیر از این را ندارد".
 
پیش بینی می شود فاز اول پروژه تاتا فولاد اودوشا تا پایان این سال مالی به اتمام برسد و 3 میلیون تن ظرفیت فولاد اضافه شود. مرحله دوم احتمالاً تا سال 2018 به اتمام خواهد رسید. "ما وقتی این دهه وارد می شدیم آگاه بودیم که در این 10 سال ظرفیت بیشتری را نسبت به 100 سال دیگر اضافه خواهیم کرد.
 
ما می دانستیم که حتی اگر اقتصاد به خوبی پیش برود ، یک مرحله چالش برانگیز خواهد بود. " رکود جهانی یک دهه اخیر و رکود اقتصادی داخلی اخیر بر این فشار افزود
 
در عین حال ، پروژه Posco در ادیسا با وجود عدم ترخیص و سایر موارد پیشرفت های کمی داشته است. Narendran گفت: "به عنوان یک سازمان که در مرحله رشد قرار دارد ، بدیهی است که ما استرس مالی را احساس خواهیم کرد ، استرس را از نظر افراد احساس می کنیم ... چه تعداد شما وجود دارد ، آیا خط لوله کافی دارید؟" در طول ساخت کارخانه ، تاتا استیل به عنوان بخشی از اقدامات کاهش هزینه مجبور شد تیم هایی را که در دهه نود میلادی بریده شده بودند بازسازی کند.
 
 
این شرکت مجبور شد با تقویت مجدد فعالیتها ، بخشهای مهندسی و پروژه را تقویت کند. در همین حال ، این شرکت هنوز هم باید در محل نزاع و نزاع داشته باشد. روز دوشنبه ، در کارگران پیمانکار و مسئولان شرکت در کالینگاناگره درگیری رخ داد و 17 کارگر زخمی شدند. آنها نسبت به پرداخت اضافه کار و سایر موارد در محل کارخانه تردید داشتند.
 
این اتفاق اغلب در درجات مختلف شدت می یابد. این به طور معمول یک مشکل بین کارگران پیمانکاری و پیمانکاران است. بین این گرفتار می شویم
آتش سوزی باز هم اینها چالش هاست. ما به جامعه ای می رویم که عادت به فعالیت های صنعتی نداشته باشد. "او توضیح داد: یافتن سنگ معدن مسئله دیگری است که صنعت معدن هند در دو سال گذشته به دلیل اقدام دادگاه در زمینه مسائل زیست محیطی دچار کمبود مواد اولیه بوده است.
 
تاتا استیل هنوز به دنبال اجاره معادن است.
 
 وی گفت: "این شرکت مجوزهای احتمالی را بدست آورده است و هنوز در حال جستجو است. (منابع) سنگ آهن در مناطقی مانند Dantewada در چاتیسگره آسان نیست." Narendran بحث و گفتگوهایی را که این شرکت با کارناتاکا انجام داده است ، عنوان کرد که پس از محدود کردن مهار ، بعنوان منبع سنگ معدن خشک شده است.
استخراج معدن در بلاری "کارناتاکا به دلیل حکم دیوان عالی کشور به چرخش رفت ، معادن بسته شد.
 
 
اکنون آنها فقط می توانند 30 میلیون تن انجام دهند. Narendran گفت: "ما فولاد هند را در یک محیط دشوار کار می کنیم." تعداد بسیار کمی از کشورها سرمایه هایی را که ما انجام می دهیم دارند و فولاد یک تجارت بسیار پر سرمایه است.
 
 هزینه سرمایه بالاست و شما برای رقابت با هر کسی از هرجای دیگر باز هستید. هر کسی می تواند یک کارخانه فولاد راه اندازی کند. به اعتبار صنعت فولاد ما همچنان در حال پیشرفت هستیم و به سرمایه گذاری خود ادامه می دهیم. "
 
تاتا فولاد از سهامداران خود می خواهد تا پیشنهاد افزایش 14000 روپیه کرور را از طریق اوراق بهادار بدهی خصوصی را در
این شرکت در بازارهای مقرر هفته گذشته اظهار داشت: بازارهای داخلی و بین المللی و بالا بردن حد وام خود در 70،000 روپیه از 50،000 کرایه Rs.
RAPSI روز دوشنبه در دادگاه آمریكا اظهار داشت: دادگاه عالی بازرگانی تصمیمات دادگاه تجدیدنظر قبلی را كه با تصویب تصمیم خدمات فدرال ضد انحصاری كه شامل فولاد نوولیپتكك در افزایش قیمت های غیرمجاز قیمت فولاد ترانسفورماتور برای خریداران روسی است ، تأیید كرد.
 
دیوان عالی بازرگانی ، در كنار دادگاههای تجدید نظر ، خاطرنشان كرد كه دادگاه های تجدید نظر نتیجه گیری های خود را در مورد شرایط خاص این پرونده و استدلال های هر دو طرف انجام می دهند. دادگاه ها این حكم را صادر كردند كه FAS اثبات كافی برای تعیین قیمت فولاد نوولیپتك ارائه نشده است و قیمت های انحصاری بالایی را ارائه كرده است.
 
در اواخر ژانویه 2011 ، یک کمیسیون خدمات ضد انحصاری فدرال تأسیس کرد که از آگوست 2009 تا دسامبر 2010 دو NLMK com