بزرگترین معدن سنگ آهن آفریقا به دلیل ضعف قیمتها به شدت ضربه خورده است

استخراج معادن ، قیمت سنگ آهنی
سنگ آهن کومبا ، آفریقای جنوبی ، بزرگترین معدن سنگ آهن آفریقا ، روز جمعه هشدار داد که انتظار می رود سودهای نیمه اول پس از لمس قیمت مواد تشکیل دهنده فولاد به پایین ، تا 19 درصد کاهش یابد.
 
به استثنای اقلام یک باره ، احتمالاً بین 19.50 رند (1.82 دلار آمریکا) و 21.50 دلار در هر شش ماه تا ژوئن از 24.13 راند یک سال قبل ، سهم خواهد بود. .
 
کمبا گفت: "کاهش درآمد تا حد زیادی به کاهش قیمت سنگ آهن صادراتی مربوط می شود."
 
قیمت سنگ آهن در ماه گذشته با 90 دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح از سال 2012 به دلیل تولید بیش از حد و تضعیف رشد تقاضای چین است. این ماده سازنده فولاد از سال گذشته تاکنون 33٪ کاهش یافته است (در حال حاضر با قیمت 90.90 دلار معامله می شود) و برای اولین بار در اواسط ماه مه به رقم دو برابر کاهش یافت.
 
درآمد Kumba به مدت شش ماه تا پایان ژوئن 2014 ، در 22 ژوئیه منتشر می شود.
gs در گزارش پانل ، دولت در حال ارزیابی دقیق گزینه های خود است و کلیه اقدامات مناسب را برای اطمینان از اینكه ایالات متحده در برابر یارانه های ناعادلانه قوی و مؤثر باقی بماند ، انجام خواهد داد. "
 
بسیاری دیگر از اعضای این سازمان ، از جمله اتحادیه اروپا و ژاپن ، خود را به عنوان طرفهای ذینفع در اختلافات اعلام کردند ، گرچه آنها نمی گفتند که اگر همدردی آنها با ایالات متحده یا طرفداران این کشور باشد یا نه.
 
این حکم در مورد هند - که شامل سازندگان فولاد مانند تاتا ، جیندال و عصار است که توسط شرکت دولتی معدن سنگ آهن ، NMDC تهیه می شود - چندان واضح نبود.
 
در این گزارش آمده است كه ایالات متحده از نظر برخی مفاد توافق نامه SCM "به طور متناقض عمل كرده است" و كاهش ناعادلانه درآمد تجارت هند را كاهش داده است. این هیئت گفت واشنگتن باید اقدامات خود را با پیمان مطابقت دهد.
 
اما بسیاری از جنبه های فنی پرونده هند را رد کرد.
 
فرمن ضمن حكم اين هيئت ، ضمن تشخيص آن به عنوان "نتيجه مختلط" ، پذيرفت.
 
وی گفت: "یافته های هیئت مدیره با رد بسیاری از چالش های بی شماری هند در مورد قوانین و تصمیمات ما ، پیروزی قابل توجهی برای ایالات متحده و کارگران و مشاغل (ایالات متحده) است که این محصولات شیب دار را تولید می کنند." ما در چرخه فولاد چین هستیم تغییر در حال رشد رشد چین ، که بسیاری از معدنچیان آن را مثبت می دانند ، در قیمت های فولاد با افزایش مصرف فولاد و فولاد مربوط به ساخت و ساز آشکار است:
 
از آنجا که فولاد مربوط به ساخت و ساز مصرف کننده بسیار بیشتری از تناژ است (بنابراین کاهش آن برای معدنچیان بد خواهد بود) کاهش کلی بازار با اعتبار تنگ ترکیب می شود تا موجودی معامله گر فولاد را تحت فشار قرار دهد:
 
این امر به طور بالقوه ما را برای استفاده مجدد از سنگ آهنی Q4 مناسب می کند زیرا سال جدید ممکن است یک بازرگان فولاد و موجودی آسیاب را بازگرداند. من فکر می کنم با توجه به اینکه ضعف در اقتصاد چین همزمان خواهد بود ، سطح پایین تر از امسال خواهد بود. اما به احتمال زیاد هنوز هم سنگ آهن اضافی احتیاج دارد حتی اگر موجودی موجود در آن راحت باشد:
 
محتمل ترین نتیجه ، تضعیف قیمت سنگ آهن برای چند ماه آینده و سپس بازگشت مجدد شرکت به پایان سال است.
مصرف فولاد ، مصرف فولاد چانه
14 ژوئیه 2014 Steel Vale SA، قیمت سنگ یون، فروش
سرمایه گذاران در حال جمع آوری اوراق قرضه فروخته شده توسط واله SA (VALE5) ، بزرگترین تولیدکننده سنگ آهن جهان هستند ، بر این باورند که رشد مجدد مواد تشکیل دهنده فولاد از پایین دو سال باعث کاهش سود خواهد شد.
 
بازده اوراق بهادار 2.25 میلیارد دلاری شرکت مستقر در ریو دوژانیرو در سال 2022 با 0.34 درصد کاهش به پایین ترین سطح 13 ماهه از 3.91 درصد از 16 ژوئن ، هنگامی که قیمت سنگ معدن پایین آمد ، داده های گردآوری شده توسط بلومبرگ نشان می دهد. یادداشتهای واله در این دوره 2.4 درصد بازگشت داشته اند و سود بدهی رقبا BHP Billiton Ltd. و Rio Tinto Group ، دو شرکت بزرگ معدن در جهان را به ارزش بازار برآورد کرده اند.
 
معامله گران اوراق قرضه شرط بندی می کنند که افزایش قیمت سنگ آهن به واله کمک خواهد کرد تا از سقوط بزرگتر از پیش بینی سود سه ماهه اول که با کاهش تقاضا برای این فلز دامن زده ، برگردد. سانفورد سی برنشتاین و شرکت در گزارشی گفتند که سنگ معدن از زمان سقوط به 89 دلار در تن در تاریخ 16 ژوئن 8.9 درصد صعود کرده است و اکنون با پیشرفت اقتصاد چین و بهبود تولیدکنندگان پرهزینه ، تولید نیمه تمام هزینه را کاهش داده است. هفته گذشته
 
فابیانو سانتین ، یک تحلیلگر درآمد ثابت در XP Investimentos CCTVM SA ، در مصاحبه تلفنی از سائوپائولو گفت: "مردم به اعتبار واله نگاه می کنند و بسیار راحت می توانند عملکردی را که نشان می داد و از آن برخوردار هستند ، خریداری کنند." "برای مدت كوتاه مدت ، این احتمالاً منعكس كننده آنچه شاخص های اقتصادی چین بوده اند نشان داده است."
 
بزرگترین خریدار
 
قیمت سهام واله از 16 ژوئن 8.4 درصد تجمع کرده است و این کاهش نسبت به سال به 16 درصد کاهش یافته است.
 
واله ، سومین شرکت بزرگ استخراج معادن در جهان ، فروش سه ماهه دوم 24.5 میلیارد reais (11 میلیارد دلار) را در تاریخ 31 ژوئیه گزارش خواهد داد که براساس میانگین برآوردهای تحلیلگر پیگیری شده توسط بلومبرگ ، 9.5 درصد نسبت به سه ماه گذشته افزایش یافته است. درآمد خالص