7 مزایای انبارداری
برای تولید کنندگان ، هیچگاه فشار شدیدتری برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه وجود نداشته است. یافتن بهترین راه برای مدیریت تهیه ، ذخیره سازی ، توزیع و تدارکات خود باعث بهبود گردش کار تولید و افزایش بهره وری می شود.
 
 
این هفت مزیت انبارداری توضیح می دهد که چگونه کنترل و کنترل انبار انبار شما می تواند به سرعت خط پایین شما را تقویت کند.
 
1. پشتیبانی از تولید
به موقع ، پشتیبانی مداوم از تولید می تواند بار سرب شما را به میزان چشمگیری کاهش دهد. در ShapeCUT ، تأسیسات انبار مدیریت شده ما از فضای انبارداری و تخصص لجستیک حمل و نقل برخوردار است تا با خیال راحت قطعات فولادی برش خورده خود را تا زمانی که به آنها احتیاج داشته باشد با خیال راحت ذخیره کنید. و وقتی این کار را کردید ، آن مؤلفه های حیاتی تحویل می شوند که در همان روز یا روز بعد به آنها احتیاج دارید.
 
2. امکان گسترش
اگر شما با نیاز به ذخیره تمام مواد ، قطعات و محصولات نهایی در تأسیسات تولیدی خود محدود نمی شوید ، می توانید بر روی تجارت اصلی خود تمرکز کنید: تولید محصولات خود. با برون سپاری ذخیره سازی و توزیع به یک انبار یا مرکز توزیع ، تجارت شما بهتر می تواند از فضای موجود برای توسعه محصول و بهبود فرایند استفاده کند.
 
3. بسته بندی و پردازش
انبارها و مراکز توزیع امروز کارهای بیشتری انجام می دهند تا محصولات شما صرفاً ذخیره شوند. یک انبار خوب خدمات چیدن ، بسته بندی و حمل و نقل و همچنین مدیریت موجودی را ارائه می دهد. در ShapeCUT ، فرآیندهای مدیریت موجودی و تدارکات ما همان چیزی هستند که به ما امکان می دهد بزرگترین طیف داخلی فولاد ، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ موجود در کوئینزلند را مدیریت کنیم.
 
4- تثبیت قیمت
انبارداری با داشتن امکان ذخیره کالاها در هنگام عرضه بیش از تقاضا و آزاد سازی آنها هنگام تقاضا بیش از تولید فقط در زمان ، تضمین می کند به طور منظم کالاها را به بازار عرضه کند. حفظ سطح سهام ثابت ، به پایداری قیمتها کمک می کند و پیش بینی تولید ، سود و ضرر برای مشاغل آسان تر می شود.
 
5. بودجه
استفاده از یک انبار می تواند به ترتیبات تأمین مالی شما کمک کند زیرا صاحب مشاغل می تواند در مقابل امنیت مواد یا کالاهای موجود در انبار وام بگیرد. سپس مزایای دیگری که توسط انبارهای پیوند خورده ارائه می شود وجود دارد - امکاناتی که توسط دولت مجاز به پذیرش کالاهای وارداتی برای ذخیره سازی تا زمان پرداخت گمرک می باشند. ذخیره کالاها یا مواد وارداتی برای صادرات در یک انبار پیوند خورده با پرداخت هزینه گمرکی متناسب ، به کنترل هزینه کمک می کند.
 
6. جوراب زنانه ساقه بلند
این مزیت به ویژه برای تولیدکنندگان تولیدکننده محصولات فصلی مفید است. Stock Stocking همچنین یک روش انبارداری است که مورد حمایت بخش کشاورزی است. به جای استفاده از یک مرکز انبار در تمام طول سال یا حمل و نقل مستقیم از سازنده ، Spot Stocking از تعدادی از انبارها بطور همزمان در محدوده مکانها ، نزدیک به بازارهای کلیدی استفاده می کند تا زمان حمل و نقل را کاهش دهد و بلافاصله پاسخگوی خواسته های مشتری باشد.
 
7. ریسک کسب و کار را به حداقل برسانید
کالاهایی که در انبار نگهداری می شوند در معرض خطر صاحب انبار هستند. ذخیره کالا در یک انبار خارج از سایت باعث کاهش تلفات موجودی از سرقت ، آتش سوزی ، آسیب و غیره می شود و این خطر را به انبار منتقل می کند. این ادعای بیمه آنها و شرکت بیمه انبار است که جبران خسارت می کند.
 
در هزینه های انبارداری با استفاده از هزینه های خود صرفه جویی کنید
اگر مشاغل شما به خدمات برش فولادی یا صفحه فولادی با هر درجه ، اندازه و ضخامت نیاز دارد ، می توانیم سهام شما را در انبار محل کار خود در حاشیه بریزبن حفظ کنیم.
 
تیم انبار ما نه تنها فولاد برش دقیق تولید می کند ، بلکه ما متخصص در حفظ زبانه ها دقیقاً در مورد آنچه در خانه داریم هستیم.
 
ما می توانیم مقدار مورد نیاز شما را به سرعت برآورده کنیم و مازاد آن را به طور ایمن ذخیره کنیم - آماده بازیابی و تحویل در همانجا که نیاز باشد ، در صورت نیاز.