آنها مطمئناً آنها را مانند گذشته نمی ساختند ... اما این یک چیز خوب است! خانه های امروز به لطف پیشرفت های فناوری ، کارآمدتر از گذشته ساخته شده اند. اکنون محصولات با کارایی بالا مانند قاب های فلزی برای خانه شما در دسترس هستند.

 
این استاندارد ساخت و ساز تجاری در ایالات متحده از اوایل دهه 1950 بوده است. اما فقط در طی 20 سال گذشته ، فریم فلزی در ساخت خانه ها و بازسازی خانه های یک خانواده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. طبق اعلام اتحاد فولاد فریم ، از سال 2008 نزدیک به نیم میلیون خانه با قاب فولادی ساخته شده است.
 
اما آیا این بدان معنی است که بهترین انتخاب برای هر خانه است؟
 
قاب فلزی در مقابل قاب چوبی
به طور سنتی ، خانه ها با روشی به نام قاب بندی چوب ساخته می شوند که در آن میخ های چوبی "چوب" بین سکوهای مستطیل مانند زیر کف و تیرچه های سقفی هستند. گل میخ ها بار دیواره ها و سقف را تحمل می کنند. در حالی که گلدان های چوبی از لحاظ تاریخی در ساخت قاب های سبک (در خانه ها و ساختمان های کوچک آپارتمانی) مورد استفاده قرار گرفته اند ، آنها تنها یک راه برای انجام کار هستند.
 
مزایای قاب بندی استیل STUD
دلایل قانع کننده ای برای اولویت رو به رشد نسبت به قاب فلزی وجود دارد.
 
دوستانه محیط زیست
در مقایسه با گل میخ های چوبی ، فولاد از نظر شکل و ترکیب سازگارتر است و در نتیجه 15٪ مواد زائد کمتری دارند. نه تنها باعث کاهش ضایعات می شود بلکه گل میخ های فلزی از حدود 25٪ مواد بازیافتی ساخته می شوند و 100٪ قابل بازیافت هستند. بر خلاف چوب ، اگر اشتباهی رخ داده یا یک سازه نیاز به جابجایی داشته باشد ، قاب های فلزی را می توان از هم جدا کرد و مورد استفاده مجدد قرار داد.
 
قاب بندی فلزی باعث صرفه جویی در انرژی نیز می شود. گل میخ های فلزی 50٪ -70٪ سبک تر از چوب هستند و آنها را به ماده ای بسیار کارآمد برای حمل و نقل تبدیل می کنند.
 
مقاومت در برابر آب و آتش سوزی
بر خلاف چوب ، فولاد نمی تواند رطوبت ، پیچ و تاب و یا آسیب به حشرات خشک را حفظ کند. در هنگام گالوانیزه ، خطر خوردگی به حد مطلق کاهش می یابد ، بنابراین در مقابل سیل و آب و هوای مرطوب به خوبی ایستادگی خواهد کرد.
 
علاوه بر این ، مقاومت در برابر آتش مزیت بزرگی در استفاده از گل میخ های فلزی است. بر خلاف قاب چوب ، که سوخت برای شعله است ، فلز هیچ انرژی ای برای ایجاد حریق نخواهد داشت. این ممکن است به جلوگیری از انتشار آتش در خانه کمک کند.
 
مزایای استفاده از فریم فلزی
در حال حاضر ایده ساخت قاب گل میخ فولاد را گرم کرده اید؟ بهتر می شود!
 
گل میخ های فلزی مقاوم در برابر زلزله هستند و آنها را برای ساخت و ساز در مناطق پر باد و لرزه نگاری ایده آل می کند. دقیقاً مثل همه ساحل غربی و هر نوع آبشار.
 
کار با فلز فایده ای برای نوسازی منازل دارد. از آنجا که با بریدگی های هواپیمایی می توان بریدگی هایی ایجاد کرد ، هیچ پوششی از خاک اره و منزل شما یا ریه های شما وجود نخواهد داشت!
 
قاب بندی فولادی از کیفیت مناسب هوای داخلی پشتیبانی می کند زیرا ترکیبات آلی فرار (VOC) را منتشر نمی کند.
 
قاب قاب استیل STUD
با افزایش تقاضا برای فریم فلزی در بازار مسکونی ، هزینه نیز افزایش یافته است. متوسط ​​هزینه فریم و خرپا حدود 20٪ از کل هزینه های ساخت خانه است. فولاد هنگام استفاده از روش "چوب قاب" ، در مقایسه با چوب می تواند 3٪ به هزینه کل اضافه کند. با این وجود ، تعدادی از پس انداز طولانی مدت که هنگام استفاده از قاب های فلزی به دست می آورید وجود دارد.
 
هزینه فریم بالاتر فریم به ابزارهای تخصصی و مصالح ساختمانی مانند پیچ ​​های خود ضربه ، جعبه های برقی و کار ماهر نسبت داده می شود. از آنجا که فولاد کوچک نمی شود ، شکافته نمی شود و پیچ نمی خورد ، هیچ گونه برآمدگی ناخن یا ترمیم ترک وجود ندارد که به مرور زمان می افزاید. از آنجا که کیفیت فولاد از چوب سازگارتر است ، ضایعات به طور متوسط ​​از 20٪ به 2٪ کاهش می یابد و موجب صرفه جویی در مواد و هزینه های کار می شوند.
 
پس انداز طولانی مدت دیگر در بیمه مالکان شما است. برخی از ارائه دهندگان تخفیف برای ساختمانهایی که از جنس فلز هستند ، ارائه می دهند.
 
محدود کردن چارچوب اندازه گیری نور سبک
در حالی که مانند هر چیزی مزایای زیادی برای کار با گل میخ های فلزی بر روی چوب وجود دارد ، این ماده کاستی های خود را دارد:
 
قاب بندی فولاد سرد (CFS) سرد
گل میخ های فلزی سبک به اندازه گل میخ های چوبی قوی نیستند. این نوع دیوارها طوری طراحی نشده اند که دارای بار باشند. اگرچه می توان آنها را با تقویت های اضافی تقویت کرد ، اما در مناطقی که دارای وزن زیادی هستند - از جمله مکانهایی که کابینت در آن قرار دارد - قاب چوب با اصلاحات کمتری می تواند بهتر مدیریت کند.
 
گل میخ از فولاد سبک اغلب در رابطه با چوب استفاده می شود. از آنجایی که فولاد بسیار سبک تر از چوب است ، نگرانی از پوشیدن یا کشش قاب چوب غیرمجاز است. چوب اغلب به دلایل لوله کشی هنوز هم برای تر و تمیز کردن ، پنجره ها و درها و حمام ها مورد استفاده قرار می گیرد.
 
قابلیت های انعطاف پذیر قاب فلزی
بر خلاف چوب ، فلز عایق طبیعی نیست. برای جلوگیری از انتقال سرما و گرما از دیوارها به چند اقدامات اضافی نیاز دارد. این مسئله رسانایی با استفاده از عایق پلی استایرن اکسترود شده و نصب سد بخار بر روی دیواره های بیرونی به راحتی برطرف می شود.
 
جوانب مثبت و منفی فریم چوب سنتی
بسیاری از کارگران حرفه ای ساخت و ساز چوب را از فولاد ترجیح می دهند زیرا بیشتر با آن آشنا هستند. کار با پروژه هایی که سایر قطعات چوبی را درگیر می کنند ، ساده تر است. اما همانطور که اشاره کردیم ، چوب توسط حشرات آسیب می بیند
حیوانات کوچک؛ تقریباً 20٪ چوب خریداری شده برای گل میخ ها به هدر می رود. از آنجا که قیمت چوب در نوسان است ، تلاش برای تهیه بودجه برای یک پروژه ساختمانی با قاب چوب چالش برانگیز است. در اینجا جزئیات بیشتری در مورد تفاوت این دو ماده آورده شده است:
 
نحوه نصب فریم فلزی با فریم چوب متفاوت است
قاب بندی فولادی معمولاً در مرکز 24 درجه قرار دارد ، قاب چوب به طور معمول در فاصله 16 قرار دارد.
 
هدرهای فلزی مانند قطعات چوب از چند قطعه فولادی ساخته شده اند. هدرهای فلزی پیش ساخته نیز می توانند برای صرفه جویی در وقت استفاده شوند.
 
چیدمان قاب های فلزی درست مانند قابهای چوبی انجام می شود. به طور معمول با ساختن یک قسمت دیواری روی زمین ، نصب و راه اندازی می شود و سپس آن را به جای آن بالا می برد.
 
هنگام کار با فلز ، تخته سه لا یا تخته رشته ای جهت دار (OSB) برای کف و روکش دیوار یا سقف ، دقیقاً مانند یک خانه با چوب استفاده می شود.
 
تنها تفاوت عمده در ساخت با فریم های فلزی ، تکنیک های فریم بندی درون خطی ، ابزارها ، اتصال دهنده ها و لوازم جانبی و نیاز به عایق کف است.
 
تفاوت های جزئی دیگری در نحوه نصب سیم کشی و لوله کشی وجود دارد.