میزبان کارگر در اروپای شرقی (از 25٪ تا 35٪ ارزانتر) اسپانیا ، پرتغال و ایتالیا (بخصوص سیمولائی) اضافه می شوند.

 
بنابراين سازه هاي فلزي فرانسه در مكان هاي پيچيده و ارزش افزوده نمایشگاه متالورژی زيادي قرار دارند ، اما اغلب در ساخت آثار عمومي عمده در موقعیت پيمانكاري قرار دارند.
 
دومی خود را سازماندهی می کنند تا کشورهایی با هزینه کم کار کنند ،
 
یک سازنده نجاری فلزی را پذیرفت. بنابراین ، از قراردادهای بزرگ استادیوم سالهای اخیر ، فقط آنهایی که در PPP (مشارکت دولتی و خصوصی) توسط فرانسوی ها (استادیوم های لیل ، نیس و بوردو) به دست آمده اند.
 
"احتمالاً فرانسوی ها نمایشگاه متالورژی می گویند" در صورت وجود این dans le même bateau "...
هیوندای تنها تولیدکننده اتومبیل است که فولاد تولید می کند
فولاد هیوندای
وبلاگ
 20 مارس 2017 Gernando Di Curzio 0 نظر
هیوندای موتور تنها تولید کننده اتومبیل در جهان است که برای اتومبیل های خود فولاد تولید می کند. برای اینکه این امر در مرکز تحقیق و توسعه Hyundai Steel انجام شود ، بیش از 300 مهندس برای ساخت فولادهای سبکتر و مقاومت در برابر ضربه بالا ، که در هیوندای i30 جدید خود استفاده می شوند ، کار می کنند.
 
این شرکت همچنین تنها کارخانه فولاد در جهان با سیستم تولیدی پوشیده و سیستم بازیافت دارد که بخشی از رسالت خود در زمینه حفاظت از محیط زیست است.
 
به عنوان بخش مهمی از خودرو ، این همان چیزی بود که هیوندای گفت ، منجر به تصمیم گیری برای ساخت کارخانه تولید فولاد مورد استفاده در وسایل نقلیه خود شد و مستقیماً با ایمنی ، عملکرد و راندمان انرژی وسایل نقلیه خود در ارتباط است.
 
 
هیوندای i30 جدید شامل این فولاد در جلوپنجره است و طراحی آن با این موضوع ارتباط مستقیمی دارد. خود هیوندای این را می گوید
 
مدل i30 با اثر آبشار نشان دهنده حرکت رو به پایین فولاد مذاب هنگام ریختن است
 
هیوندای برای رعایت استانداردهای ایمنی و رفتار جدید پویا در اتومبیل های خود ، متوجه شد که به یک فولاد سبک ، جامد ، با استحکام بالا و البته این امر باعث افزایش قیمت نهایی خودرو نمی شود ، بنابراین در تصمیم گیری ها تأثیر نمی گذارد مشتریان.
 
HYUNDAY بیش از 10 سال استیل تولید کرده است
این اولین باری نیست که هیوندای در صنعت فولاد نمایشگاه متالورژی خوشحال می شود. حتی قبل از ده سال پیش ، آن را تولید فولاد ساخت و ساز؛ سال 2006 نشانه آغاز توسعه پروژه تولید فولاد برای بخش خودرو بود که از سال 2010 از طریق اولین کوره انفجار برای تولید فولاد با کیفیت بالا و همچنین برای اتومبیل ها ، همچنین برای کالاهای کشور آغاز شد. مصرف و حمل و نقل
 
در سال 2013 هیوندای دارای سه اجاق گاز بود که از فولاد با کیفیت بالا در شهر دنگجین ، در حدود 75 کیلومتری جنوب سئول ، کره جنوبی تولید می کردند.
 
چند سال بعد ، در سال 2015 ، هیوندای دونگ بوی فولاد ، یک شرکت فولادی با تکنولوژی پیشرفته را به دست آورد ، که هیوندای بعداً آن را به فولاد ویژه فولاد تبدیل کرد.
 
واقعیت تولید فولاد به هیوندای یک مزیت غیرقابل انکار نسبت به سایر تولیدکنندگان خودرو می دهد ، نه تنها برای کنترل کیفیت بلکه در قیمت و بالاتر از همه تضمین کننده عرضه به زنجیره تولید خودروی شخصی خود است که تقاضای فزاینده ای را تجربه کرده است.
 
مزایای بیشتر برای قاب ها
در جدیدترین مدل ها ، خودروساز کره‌ای دو برابر بیشتر از فولاد باکیفیت در تولید وسایل نقلیه خود نسبت به گذشته استفاده کرده و باعث افزایش استحکام و در عین حال سبک بودن (و بنابراین ایمنی و کارایی بیشتر) می شود.
این مقاله در درجه اول برای مبتدیان و شرکت های کوچک است که محصولات مختلف فلزی را می سازند و جوش می دهند ، زیرا اغلب این  نمایشگاه متالورژی محصولات در دو یا سه ماده مختلف از جمله گاهی فولاد ساخته می شوند.
 
چگونه برای ایجاد آنچه فلز صحیح برای جوشکاری چیست؟
این یک سؤال نسبتاً متداول است و اطلاعات زیادی در مورد آن وجود دارد ، اما گاهی اوقات دانستن اینکه چه پاسخی دارد می تواند دلهره آور باشد. در اینجا چند راهنمایی وجود دارد که باید به شما نمایشگاه متالورژی  در انتخاب صحیح کمک کند.
 
برای اینکه بتوانید از روش جوشکاری استفاده کنید ، ابتدا باید بفهمید:
 
1) چه مقدار جوشکاری برای انجام کار لازم است
 
2) کدام موقعیت های جوشکاری لازم خواهد بود
 
3) نحوه رسیدن به نقاطی که جوش داده می شوند
 
بیایید با در نظر گرفتن احتمالاً ساده ترین پاسخ شروع کنیم: وجود فولاد ضد زنگ. اگر ما دو قسمت از فولاد ضدزنگ را جوش می دهیم ، باید نوع آن بررسی شود و فلز پرکننده خاص با شرایط مناسب مطابقت داشته باشد.
 
 
 
به طور کلی ، اگر ما از فولاد ضدزنگ با فولاد کربن جوش می دهیم ، به احتمال زیاد از برخی نسخه های 309L به عنوان ماده پرکننده استفاده خواهیم کرد.
 
اگر روش GMAW (جوش قوس با فلز تحت حفاظت از گاز) انتخاب شود ، گاز محافظ می تواند یکی از انواع مختلف باشد ، اما به طو ر نمایشگاه متالورژی کلی 95٪ یا بیشتر آرگون (Ar) ، مخلوط با دی اکسید کربن (CO2) ، اکسیژن (O2) ، یا هلیوم (او).
 
اگر بله